عهد بستم که خدمت بی منت را سرلوحه تمامی اهداف و تلاش‌هایم قرار دهم

کد خبر: ۵۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸ 21 June 2015

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با نگارش یادداشتی بابت پیام های تبریک به وی از همه مردم استان قدردانی کرد.

غلامرضا تاجگردون در این یادداشت ضمن تشکر از مردم و اینکه آنان دریایی هستند و وی نیز موج آن، اظهار داشت: آن قلیل افرادی که طاقت محبت‌های مردم به اینجانب را نداشته و با عکس العمل و رفتارهای ناشایست سبب یک بداخلاقی اجتماعی و فرهنگی و شاید نیز سیاسی شدند، دیدگاه تنگ نظرانه خود را تغییر داده و از اکنون برای مسموم سازی فضا در آینده بستر سازی ننمایند که این خیانت به مردم و جامعه خواهد بود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با نگارش یادداشتی بابت پیام های تبریک به وی از همه مردم استان قدردانی کرد.

تاج گردون در یادداشت خود آورده است:

بسمه تعالی

امام رضا علیه السلام به نیکی می‌فرمایند: هر کس در مقابل خوبی مردم تشکر نکند، از خدای عزوجل تشکر نکرده است.

اکنون که با عنایت الهی، دعای مردم شریف و نیز اعتماد اعضای محترم کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی مجدداً بعنوان رییس این کمیسیون انتخاب گردیده‌ام، بدینوسیله بر خود فرض می دانم از مردم شریف و قدرشناس، طوایف محترم و اقشار مختلف شهرستان‌های گچساران و باشت و البته استان کهگیلویه و بویراحمد که طی روزهای اخیر با نصب بنرها و ارسال پیام به طرق مختلف، موجب افزایش دلگرمی و سنگین‌تر شدن بار مسئولیت اینجانب در خدمتگزاری به شهروندان و روستاییان محترم شده‌اند خالصانه و صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

از نخستین روز  آغاز مجلس نهم با خود عهد بستم که خدمت بی منت را سرلوحه تمامی اهداف و تلاش‌هایم قرار داده و ابراز احساسات مردم عزیز در این مدت انگیزه مرا برای آن مهم بیشتر نموده و آنچه که بیش از همه به آن نیازمندم، دعای خیر شما مردم، وحدت، همدلی و از همه مهم‌تر نگاه به آینده بهتر است چرا که شما دریایید و من در تلاش بوده و هستم که موجی برای آن دریا باشم.

اکنون و در سال آخر مجلس نهم، بیشتر از گذشته زمان آن بوده که به دور از جناح‌بندی‌های سیاسی و طایفه ای، در راه بالفعل سازی تمام ظرفیت موجود این استان قدم برداشته و گام‌های بزرگی به سوی تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و ملت برداریم، چرا که جایگاه کنونی‌ام را در مجلس، نه برای شخص خود بلکه برای تمامی مردم دیار و استانم یک فرصت بسیار مغتنم میدانم، که می‌بایست با مشاوره‌ها و راهنمایی‌های دلسوزان از آن بیشترین بهره را برای اعتلا و احقاق حق استان محروممان ببریم؛ و همچنین امیدوارم آن قلیل افرادی که طاقت محبت‌های مردم به اینجانب را نداشته و با عکس العمل و رفتارهای ناشایست سبب یک بداخلاقی اجتماعی و فرهنگی و شاید نیز سیاسی شدند، دیدگاه تنگ نظرانه خود را تغییر داده و از اکنون برای مسموم سازی فضا در آینده بستر سازی ننمایند که این خیانت به مردم و جامعه خواهد بود.

ضمن مراتب سپاسگزاری مجدد، امیدوارم با همدلی و همکاری آحاد این خطه همواره بتوانیم در جهت ارتقاء، پیشرفت و قابلیت‌های منطقه قدم برداریم و روزبه‌روز شاهد شکوفایی استعدادهای بالقوه دیارمان باشیم. در پایان نیز از شهرداری‌های محترم دوگنبدان و باشت و دهیاری‌های گرامی خواهشمندم نسبت به جمع‌آوری بنرها از اماکن عمومی اقدام لازم را مبذول فرمایند. با تشکر.

وکیل مردم

غلامرضا تاج گردون

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار