انتشار مجموعه 6 جلدی «نرمش و تندرستی»

مجموعه شش جلدی «نرمش و تندرستی» در برگیرنده سطوح مختلف توصیه‌های کاربردی ورزشی، برای نخستین‌بار توسط انتشارات آستان قدس رضوی به بازار نشر کشور عرضه شد.
کد خبر: ۴۹۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳ 18 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی و تبلیغات به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)، بسیاری از بیماری‌هایی که انسان امروز را رنجور کرده است، با اصلاح شیوۀ زندگی به آسانی قابل پیشگیری و حتی درمان است.

بر همین اساس به‌نشر نسبت به چاپ و تولید مجموعه کتاب شش جلدی «نرمش و تندرستی» که در برگیرندۀ توصیه‌هایی عملی و کاربردی برای افراد در سنین مختلف و نیز ورزشکاران حرفه‌ای است، اقدام کرد.

جلد نخست و دوم این مجموعه با عنوان «نرمش‌های اصلاحی» به ترتیب مباحثی در ارتباط با ناهنجاری‌های پشت (پشت گرد، پشت کج و پشت گود) و ناهنجاری‌های پا (پا ضربدری، پرانتزی و ناهنجاری‌های پا) را به مخاطب ارائه می‌کند.

جلد سوم این مجموعه شش جلدی با عنوان «نرمش‌های عمومی» ویژه افراد بالای 40 سال و بزرگسالان زیر 40 سال و جلدی چهارم آن با نام «نرمش‌های تخصصی» ویژه تمرینات کششی با توپ‌های مدیسن بال و بدنسازی و توپ و کش بدنسازی نگاشته شده است.

جلد چهارم و پنجم مجموعه «نرمش و تندرستی» نیز به ترتیب شامل «نرمش‌های تخصصی» ویژه تمرینات ورزشی دو نفره به صورت ایستاده و نشسته قدرتی و همچنین «نرمش‌های اصلاحی» ویژه حرکت درمانی در آب هیدروتراپی و بدنسازی و بازتوانی در آب برای ورزشکاران است.

علاقمندان به تهیه مجموعه کتاب «نرمش و تندرستی» و همچنین مشاهده و تهیه سایر کتاب‌های انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com و یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار