در هفته دولت؛

پروژه گازرسانی به روستای ریگان افتتاح شد

پروژه گازرسانی به روستای ریگان از توابع شهرستان زاوه استان خراسان رضوی افتتاح و 190 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۴۸۵۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸ 27 August 2017
به گزارش تابناک رضوی،جواد معصومی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با هفته دولت گازرسانی به روستا‌ی ریگان از توابع بخش سلیمان شهرستان زاوه با حضور نماینده شهرستان‌های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه، فرماندار زاوه و جمعی از مسئولین ادارات و نهاد‌ها افتتاح شد.
رئیس اداره گاز ناحیه تربت حیدریه با اعلام اینکه اعتبار هزینه شده برای گازرسانی به این روستا هفت میلیارد و 987 میلیون ریال و از محل منابع داخلی بوده است، گفت: روستای ریگان با 190 خانوار این پس به شبکه سراسری گاز کشور متصل می باشد.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 49 روستا از توابع شهرستان زاوه با 13 هزار و 292 خانوار از نعمت گاز بهره‌مند هستند.
معصومی با اعلام اینکه هم اکنون عملیات گازرسانی به 19 روستا با ظرفیت سه هزار و 675 خانوار در حال اجراست، عنوان کرد: 78 درصد از روستا‌های شهرستان زاوه گازدارند که این میزان با اتمام 19 پروژه گازرسانی به روستا‌های در دست اجرا به 100 درصد ارتقاء خواهد یافت.
وی گفت: شهرستان زاوه 17 هزار و 895 مشترک شهری و روستایی دارد و تاکنون 829 هزار متر شبکه گذاری گاز در این شهرستان صورت گرفته است.
رئیس اداره گاز ناحیه تربت حیدریه تاکید کرد: گاز نعمت خدادادی و طبیعی است از همین رو تمامی همشهریان بایستی به صورت برابر از این موهبت برخوردار شوند؛ شعار شرکت گاز رفع محرومیت‌ها و جهاد در عمل است که به لطف خداوند طی چهار سال گذشته در این مسیر دستاورد‌های چشمگیری حاصل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار