بذرپاش:یاری کنندگان ولی زمان ماندگارند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که ولی زمان خود را یاری کنند، ماندگار هستند.
کد خبر: ۴۸۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹ 16 June 2015

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که ولی زمان خود را یاری کنند، ماندگار هستند.

به گزارش ایرنا، مهرداد بذرپاش در همایشی با عنوان مرگ بر آمریکا در باغ موزه دفاع مقدس شهر همدان با اشاره به داستان مختار نامه افزود: حبیب ابن مظاهر یک پیرمرد بود اما پس از یک هزار و 400 سال همچنان می درخشد و دلیل ماندگاری آن به خاطر کمک به ولی زمان خود است.

وی اضافه کرد: اگر در مورد این افراد کسی داستانی بنویسد و یا ننویسد فرقی ندارد چرا که این افراد به دلیل اینکه کار خدایی انجام دادند همیشه ماندگار هستند.

وی با بیان اینکه فیلم مختار نامه اثری دیدنی، ماندگار و قابل تحسین است گفت: این فیلم بخشی از تاریخ را روایات می کند و برخی از شخصیتهای آن اگر در فیلم مطرح نمی شدند توده افراد آنها را نمی شناختند اما پیر مردی چون حبیب ابن مظاهر در تاریخ می درخشد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرونده هسته ای ایران گفت: پرونده هسته ای ایران پس از انفجار در نیویورک غیر عادی و مذاکرات در آن زمان با سه کشور آلمان، فرانسه و انگلیس آغاز شد و پس از چند سال سه کشور دیگر اضافه شدند و اکنون 1+5 است.

وی با تشریح وضعیت هسته ای ایران گفت: در سال های 84 تا 87 با توجه به اینکه در تحریم بودیم 11 هزار و 500 ماشین سانتریفیوژ داشتیم و در تحریمی ترین شرایط با کمک افردی همانند احمدی روشن موفق به ساخت این ماشین ها شدیم .

بذر پاش با بیان اینکه در ایران سه نسل تحریم وجود داشت که اولین آن با تسخیر لانه جاسوسی آغاز شد گفت: دلیل تحریم نسل سوم را باید با واقعیت به ملت بیان کرد.

وی ادامه داد: این شرایط تا سال 88 و برگزاری انتخاب رییس جمهوری ادامه یافت تا اینکه فتنه ای بزرگ با حضور عده ای به کشور تحمیل شد.

وی تصریح کرد: در شرایطی که غربی ها آماده مذاکره و توافق با ایران بودند ناگهان فتنه ای بزرگ به راه افتاد و رویکرد غربی ها بلافاصله تغییر کرد و در دو هفته بعد از انتخابات اوباما نخستین واکنش را نشان داد و گفت دولت ایران مشروعیت ندارد و دیگر با آن مذاکره نمی کنیم.

بذر پاش ادامه داد: چندی بعد نیز وزیر دفاع آلمان و نخست وزیر رژیم صهیونیستی تیر آخر را زده و گفتند تا مردم ایران در خیابان ها هستند باید تحریم های سنگینی را اعمال کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: این برنامه ادامه داشت تا سال 89 و اعمال قطعنامه 1929 و بعد پنج قطعنامه دیگر علیه ایران صادر شد.

بذر پاش افزود: در این دوره عده ای با نام مستعار به کشور خیانت کردند و اطلاعات حساس هسته ای را به غربی ها فروختند و با لو دادن جزییات سری کار به جایی رسید که آژانس بین المللی انرژی اتمی گزارشی را منتشر و نام 10 دانشمند هسته ای را مطرح کردند که از بین آنها چهار نفر از جمله شهید مصطفی احمدی روشن ترور شده و به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه آمریکا در مذاکرات با ایران نقشه دارد گفت: اوباما با تبلیغ و تحریم می خواهد ایران را زمینگیر کند و در نقشه شماره دو خود خواستار تولید فشار در منطقه و چانه زنی است.

وی اضافه کرد: در پشت پرده مذاکرات هسته ای، آمریکایی ها چند نقشه برای ایران طراحی کرده اند که در نقشه شماره یک قیمت نفت را از حدود 100 دلار به 50 دلار رساندند.

بذر پاش افزود: نتیجه این کاهش شدید قیمت نفت این بود که اگر امروز تحریم ها برداشته شود و ما فروش نفت خود را به شرایط عادی دو برابر امروز برسانیم باز هم حتی یک دلار درآمد نفتی کشور بیشتر نخواهد شد.

وی افزود: نقشه دوم آمریکا مربوط به PMD و به عبارتی نظارت بر فعالیت های نظامی ایران است که آنها می خواهند به مرزهای ایران نزدیک شوند و کار آنها نظارتی نیست.

بذرپاش ادامه داد: نقشه سوم آمریکایی ها استفاده از گروه های تروریستی و ناامن کردن منطقه است و امروز داعش با هدایت آمریکاییها و رژیم صهیونیستی و عربستان به دنبال تهدید نظامی ایران است و می خواهند درگیری را به مرزهای ایران برساند.

در این همایش که حدود چهار هزار نفر از مردم شهر همدان درآن حضور داشتند مردم شعار مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل و هیهات من الذله سر دادند.

همچنین سرود مرگ بر آمریکا با حضور خواننده این ترانه حامد زمانی اجرا شد.

در این آیین از طلیعه داران جهاد و شهادت و خانواده های معظم شهدای شاخص استان همدان تجلیل شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار