حضور کشتی گیر کرمانشاهی در مسابقات جهانی فرانسه قطعی شد

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه، از قطعی شدن حضور یدالله محبی کشتی گیر کرمانشاهی در رقابت های جهانی فرانسه خبر داد.
کد خبر: ۴۷۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 10 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،محمدحسین محبی  اظهار کرد: شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد ایران به تازگی نشستی را برگزار کرد و اسامی هشت آزادکار اعزامی ایران به رقابت های جهانی فرانسه اعلام شد.

وی افزود: در بین اسامی اعلام شده، نام یدالله محبی کشتی گیر کرمانشاهی نیز به عنوان نماینده وزن 125 کیلوگرم ایران به چشم می خورد.

محبی خاطرنشان کرد: این کشتی گیر کرمانشاهی به تازگی در مسابقات انتخابی با شکست تمام رقبای خود از جمله کمیل قاسمی توانست نفر اول سنگین وزن ایران شود و با نظر شورای فنی نیز به عنوان نماینده سنگین وزن ایران انتخاب شد.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه ادامه داد: آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد ایران پیش از اعزام به مسابقات جهانی فرانسه از روز 22 مرداد آغاز می شود.

وی یادآوری کرد: این اردو تا 28 مرداد و در خانه کشتی شماره یک تهران ادامه خواهد یافت و ملی پوشان ایران زیرنظر کادر فنی آخرین کارهای تاکتیکی را مرور می کنند.

محبی همچنین از محمد طلایی به عنوان سرمربی و علی‌اکبر دودانگه، امیر توکلیان، عباس حاجی کناری و احسان لشگری به عنوان مربیان تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران یاد کرد.

وی در پایان گفت: رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان روزهای 31 مرداد تا چهارم شهریورماه در شهر پاریس فرانسه برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار