نرخ بلیط والیبال انتخابی جهان در اردبیل کاهش یافت

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: نرخ بلیط تماشای مسابقات والیبال انتخابی بزرگسالان جهان به میزبانی اردبیل از ۲۰ هزار تومان به ۱۰ هزار تومان کاهش یافت.
کد خبر: ۴۷۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 02 August 2017
به گزارش تابناک : ایوب بهتاج شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: این مسابقات از ۱۹ تا ۲۳ مردادماه در سالن رضازاده اردبیل با حضور تیم‌های پنج کشور آسیایی برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: بر خلاف مسابقات والیبال امیدهای آسیا برای تماشای این بازی‌ها فروش بلیط در نظر گرفته شده بود که به دو شکل اینترنتی از چهار روز مانده به مسابقات و به صورت دستی به فروش خواهد رفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: نرخ بلیط به میزانی انتخاب شده که از سوی عموم شهروندان موردپذیرش باشد و این مسابقات با شور و اشتیاق برگزار شود.

بهتاج در خصوص جدول بازی‌ها اضافه کرد: روز پنج‌شنبه ۱۹ مرداد دو تیم کره جنوبی و قطر در ساعت ۱۵:۳۰ به دیدار هم می‌روند و در ادامه در ساعت ۱۸ دو تیم چین و قزاقستان به رقابت خواهند پرداخت و تیم ایران استراحت دارد.

وی افزود: در روز جمعه ۲۰ مرداد دو تیم قطر و چین در ساعت ۱۵:۳۰ و ایران و کره جنوبی در ساعت ۱۸ بازی خواهند کرد و تیم قزاقستان استراحت خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بازی روز شنبه را شامل قطر- قزاقستان در ساعت ۱۵:۳۰ و ایران- چین در ساعت ۱۸ عنوان کرد و گفت: در روز سوم تیم کره جنوبی استراحت دارد.

به گفته بهتاج در روز یکشنبه دو تیم کره جنوبی- چین در ساعت ۱۵:۳۰ و دو تیم ایران و قزاقستان در ساعت ۱۸ به مصاف هم رفته و تیم قطر استراحت خواهد داشت.

وی افزود: در روز دوشنبه نیز دو تیم قزاقستان و کره جنوبی در ساعت ۱۵:۳۰ و تیم ایران و قطر در ساعت ۱۸ به مصاف هم رفته و تیم چین استراحت دارد.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار