مدیرکل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری خبر داد؛

به زودی راه اندازی نرم افزار سیماك ( سامانه یكپارچه سازی املاك كشور ) در شهرداریهای استان گلستان

مدیرکل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری از راه اندازی نرم افزار سیماك ( سامانه یكپارچه سازی املاك كشور ) در شهرداریهای استان گلستان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۰۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴ 01 July 2017
مدیرکل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری از راه اندازی نرم افزار سیماك ( سامانه یكپارچه سازی املاك كشور ) در شهرداریهای استان گلستان خبر داد.

جلسه بررسی راه اندازی نرم افزار سیماک (سامانه یکپارچه سازی املاک کشور) در شهرداریهای استان با حضور مدیرکل دفتر امورشهری و شورهای استانداری ، جلالی مدیرکل پست استان گلستان،خانم مازندرانی مسئول پروژه سیماک استان در محل استانداری گلستان برگزار شد. 

در این جلسه در خصوص موانع و مشکلات اجرایی و بسترسازی راه اندازی نرم افزار فوق در شهرداریها که طی آن کلیه اطلاعات املاک اشخاص حقیقی و حقوقی با شناسه کدپستی در سامانه ثبت شده بحث و بررسی و تبادل نظر گردید. در این جلسه حمیدی مدیرکل دفتر امورشهری وشورهای استانداری گفت: نرم افزار فوق تاثیر چشمگیری در سرعت راه اندازی کار ارباب رجوع در شهرداریها و همچنین جلوگیری از بوروکراسی اداری و شفاف سازی در ارائه خدمات خواهد داشت و در هنگام صدور پروانه یا استعلام از دستگاههای خدمات رسان یا هر دستگاه متولی دیگر مورد استفاده قرار میگیرد. 

وی از ارائه این گونه خدمات به عنوان راهکارهای کاهش رفت و آمد شهروندان به شهرداریها نام برده و ارائه این سرویس را در راستای دولت الکترونیک دانست و افزود: با ایجاد این گونه تسهیلات و ارائه امکانات الکترونیک به شهرها می توان در بالابردن جایگاه شهرها در سطح کشور اقدام و دسترسی به خدمات را تسهیل نمود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار