عضو اسبق کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

میلیون‌ها جوان بیکارند/ وام بدون بهره از صندوق توسعه ملی به تولیدکنندگان اختصاص یابد/ دولت وعده‌هایش را عملی سازد

عضو اسبق کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: امروز میلیون‌ها جوان ایرانی بیکارند و وام بدون بهره از صندوق توسعه ملی باید به تولیدکنندگان اختصاص یابد و دولت وعده‌هایش را عملی سازد.
کد خبر: ۴۳۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸ 01 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره لزوم تحقق وعده‌های دولت اظهار کرد: ملت ایران با خلق حماسه‌ای بزرگ در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۹ اردیبهشت‌ماه وظیفه خود را به‌خوبی انجام دادند.

وی تصریح کرد: امروز نوبت دولت روحانی است که در میدان عمل در پاسخ به این حضور شکوهمند، برنامه‌هایش را اجرا کند و به وعده‌های خود رنگ عمل بزند.

عضو اسبق کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تأکید بر اینکه دولت وعده‌های زیادی در حوزه‌های رونق اقتصاد و معیشت مردم داده است، اضافه کرد: امروز دولت باید در پاسخ به این مطالبات به‌حق مردم به‌عنوان نیازهای اصلی جامعه وارد عمل شده و به آنها جامه عمل بپوشاند و در اجرا و عمل، پاسخ مطالبات مردم را بدهد.

گروسی با اشاره به اینکه رأی حداکثری ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری به روحانی به خاطر تحقق ثبات مدیریت بود، تصریح کرد: دیدگاه مردم بر تحقق وعده‌های دولت در حوزه‌های مختلف بوده است.

میلیون‌ها جوان بیکارند

عضو اسبق کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان عملکرد ضعیف دولت یازدهم در بحث اشتغال و رفع معضل بیکاری، اشتغال‌زایی را از مطالبات اصلی ملت ایران دانست و اضافه کرد: میلیون‌ها جوان بیکارند و دولت از هم‌اکنون باید وارد میدان عمل ایجاد فرصت شغلی برای جوانان شود.

وی با تأکید بر اینکه دولت دوازدهم در حوزه‌های اشتغال جوانان و حمایت از تولید، برنامه‌های قوی را باید جهت تحقق این ضروریات جامعه به معرض اجرا بگذارد، با اشاره به اینکه دولت دوازدهم تمام‌وقتش را به خدمت به مردم در حوزه‌های اشتغال، رفع معضل بیکاری و حذف رکود معطوف سازد، تصریح کرد: دولت باید جدیت در بحث رونق اقتصاد کشور نیز داشته باشد.

گروسی با بیان اینکه حمایت از تولید ملی و ساماندهی واردات کالا به‌ویژه کالاهای دارای تولید مشابه داخل پیش‌نیازهای لازم برای رونق اقتصاد کشور است، افزود: دولت باید در این راستا با اجرای برنامه‌های اساسی گام بردارد.

لزوم اختصاص وام بدون بهره از صندوق توسعه ملی به تولیدکنندگان داخلی

عضو اسبق کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با نگاهی به مسائل پیرامون صادرات نفتی کشور، بر لزوم اختصاص درآمدهای حاصل از صادرات نفت بر طبق قوانین به تولید ملی تأکید و تصریح کرد: قوانین در این راستا شفاف بیان شده است.

گروسی از صندوق توسعه ملی به‌عنوان حامی مهم تولیدکنندگان داخلی یاد کرد و افزود: صندوق توسعه ملی باید بخش خصوصی را حمایت کند.

وی با تأکید بر اینکه اختصاص وام بدون بهره از صندوق توسعه ملی به فعالان حوزه صنعت و تولیدکنندگان داخلی ضرورت دارد، اضافه کرد: حمایت از تولید ملی نباید به فراموشی سپرده شود.

عضو اسبق کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت از صنعت یک اصل مهم در رونق اقتصادی است، اظهار کرد: اگر دولت می‌خواهد در بحث حمایت از تولید ملی به وعده‌هایش عمل کند، باید از صنعت حمایت ویژه داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار