رئیس هیأت کاراته سمنان:

رقابت‌های کاراته جام رمضان در تمام شهرستان‌های سمنان برگزار می‌شود

رئیس هیأت کاراته استان سمنان گفت: رقابت‌های کاراته جام رمضان در تمام شهرستان‌های سمنان برگزار می‌شود و این پیکارها جنبه انتخابی استانی ندارد.
کد خبر: ۴۲۷۴۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 21 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، نرگس افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تشریح برنامه‌های هیأت کاراته این استان اظهار کرد: تجلیل از قهرمانان کاراته استان سمنان را برگزار کردیم و حدود ۱۷۰ کاراته‌کا در مراسم تجلیل از قهرمانان کاراته استان سمنان حضور داشتند و باورنکردنی بود که این میزان قهرمان در بخش بانوان و آقایان در استان داریم.

وی در تشریح برنامه‌های هیأت کاراته استان سمنان، از برگزاری مجمع سالانه این هیأت در ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۹۶ (امروز) خبر داد و اضافه کرد: این مجمع با حضور رؤسای هیأت‌های شهرستان‌ها برگزار خواهد شد و محورهای اصلی برنامه‌ها تدوین می‌شود.

رئیس هیأت کاراته استان سمنان با تأکید بر اینکه خردادماه مصادف با ماه مبارک رمضان است، از برگزاری رقابت‌های جام رمضان در شهرستان‌های استان همانند سایر استان‌ها و رشته‌های دیگر خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات به مناسبت ماه میهمانی خدا و با جنبه فرهنگی برگزار می‌شود.

افضلی با اشاره به اینکه جام رمضان جنبه انتخابی درون‌استانی ندارد، اضافه کرد: تعداد شرکت‌کنندگان در جام رمضان در شهرستان‌ها به خاطر ظرفیت متفاوت آن‌ها متغیر است.

وی با بیان اینکه هر سال در جام رمضان در شهرستان سمنان در بخش‌های آقایان و بانوان بیش از 200 کاراته‌کا شرکت می‌کنند، تصریح کرد: امسال هم پیش‌بینی می‌شود حداقل این تعداد کاراته‌کا در شهرستان سمنان در جام رمضان حاضر شوند.

رئیس هیأت کاراته استان سمنان اظهار کرد: هدف ما در استان سمنان، ارتقای سطح کاراته استان سمنان و کسب موفقیت در میادین بزرگ در آینده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار