پای طرح شفای کمیته امداد امام به ملایر باز شد

به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی طرح شفا با هدف کمک به بیماران خاص و صعب‌العلاج در این شهرستان به اجرا در می آید.
کد خبر: ۴۲۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹ 02 June 2015

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر از اجرای طرح شفا با هدف کمک به بیماران خاص و صعب‌العلاج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس؛ علی کولیوند با اشاره به خدمات کمیته امداد این شهرستان به مددجویان در بخش‌های مختلف گفت: بیش از دو میلیارد تومان در بخش درمان مددجویان و نیازمندان زیرپوشش توسط این نهاد از سال گذشته تاکنون هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از یک‌هزار و 600 نفر از زنان سرپرست خانوار زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، اظهار کرد: در این زمینه کمیته امداد ملایر بیش از یک‌ میلیارد و 380 میلیون تومان حق بیمه برای این افراد به تامین اجتماعی پرداخت کرده است.

مدیر کمیته امداد ملایر در ادامه از اجرای طرح شفا با هدف کمک به بیماران خاص و صعب‌العلاج خبر داد و افزود: در این زمینه برای 80 بیمار در این شهرستان شناسنامه درمان صادر شده است.

وی از اعلام آمادگی 63 حامی برای کمک به این بیماران خبر داد و تصریح کرد: این حامیان برای انجام این کار خداپسندانه در کمیته امداد ملایر ثبت‌نام کردند و آماده کمک به بیماران هستند.

کولیوند از کمک 110 میلیون ریالی کمیته امداد ملایر به 72 بیمار خاص و صعب‌العلاج در سال گذشته خبر داد و افزود: این کمک‌ها نقدی و غیرنقدی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 104 بیمار خاص و صعب‌العلاج در شهرستان ملایر با مشکلات روبرو بوده و در این زمینه چشم‌انتظار کمک و یاری خیرین و حامیان هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار