هرمزگان میزبان تئاتر کودک‌و‌نوجوان رضوی

دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی از برگزاری این جشنواره در بندرعباس همزمان با دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۴۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳ 30 May 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از واحد خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، علیرضا درویش نژاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان و دبیر جشنواره تأتر کودک و نوجوان رضوی، اظهار کرد: اتاق فکر این جشنواره تشکیل شده و جلساتی نیز تاکنون در این باره برگزار شده است.

وی با بیان اینکه دست اندرکاران جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی بدنبال نگاههای خلاقانه در این جشنواره و دوری از کلیشه ها هستند، گفت: تمام تلاشمان آنست که از این بستر در جهت آشنایی کودک و نوجوانان با مبانی فکری و سیره زندگی حضرت رضا(ع) بهره گیریم.

درویش نژاد تصریح کرد: نگاه پژوهشی محور به جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی و سفارش تولید اثر هنری و تشکیل کارگروهی مشترک متشکل از گروه های هنری مختلف و تبادل تجربه و نظر می تواند در کیفی سازی این جشنواره تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی افزود: در سالهای گذشته تئاترهای جشنواره در طول 3 الی 4 روز نمایش عمومی داشت که استقبال علاقمندان موجب شد در این دوره با برنامه ریزی، مدت زمان بیشتری را برای استفاده علاقمندان از تئاترهای رضوی فراهم کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان تاکید کرد: 11 گروه تئاتر شرکت کننده در این جشنواره، در مدت یک ماه در بندرعباس به اجرای نمایش  خواهند پرداخت.

دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی از تشکیل اتاق فکر این جشنواره خبر داد و گفت: اعضای این اتاق فکر از اساتید دانشگاه و متخصصان علوم تربیتی در حوزه کودک و نوجوان هستند و تاکنون دو جلسه این اتاق تشکیل شده است.

یادآوری می شود؛ نهمین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان رضوی از سری برنامه های سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) همزمان با ایام دهه کرامت به میزبانی استان هرمزگان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار