به مدت دو روز؛

آیین نکوداشت "شیخ محمود استعلامی" در مهدیشهر برگزار می شود

دبیر نکوداشت شیخ محمود استعلامی گفت: آیین نکوداشت مجاهدت های فرهنگی، اجتماعی و انقلابی حجت الاسلام شیخ محمود استعلامی 5 و 6 اردیبهشت ماه در مهدیشهر برگزار می شود.
کد خبر: ۴۱۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶ 22 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد سهرابی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به عنوان دبیر نکوداشت شیخ محمود استعلامی در گفتگو با خبرنگار نیزوا، اظهار کرد: این نکوداشت به مدت دو روز و به صورت عمومی و تخصصی برگزار می شود.

وی افزود: روز اول آیین گرامیداشت این عالم وارسته همزمان با روز عید مبعث سه شنبه 5 اردیبهشت ماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء و با سخنرانی آیت الله احمد عابدی رئیس دانشگاه معارف قرآن، در مسجد شیخ محمود استعلامی برگزار می شود.

دبیر نکوداشت شیخ محمود استعلامیتصریح کرد: دومین روز آیین نکوداشت این روحانی مجاهد نیز صبح چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه در دو نوبت در مجتمع فرهنگی هنری نیستان مهدیشهر برگزار خواهد شد.

سهرابی ادامه داد: در مراسم نوبت اول که از ساعت 9:30 الی 11 صبح خواهد بود حجت الاسلام والمسلمین سید حمید روحانی رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی سخنرانی می کند.

وی تاکید کرد: در این مراسم از کتاب «گوهر اخلاص» که زندگینامه و معرفی شخصیت عالم وارسته شیخ محمود استعلامی است، رونمایی می شود.

سهرابی مراسم نویت دوم آیین نکوداشت در مجتمع فرهنگی هنری نیستان را تحت عنوان نشست تخصصی از ساعت 11:30 الی 13 بیان کرد و گفت: این نشست تخصصی در 4 موضوع شامل« شیخ محمود و عشایر ایل سنگسری، شیخ محمود و جوانان، شیخ محمود و سیره اخلاقی و بررسی کتاب گوهر اخلاص» می باشد.

دبیر نکوداشت شیخ محمود استعلامیهمچنین از چاپ 1500 نسخه از ویژه نامه نکوداشت این عالم ربانی خبر داد و اظهار کرد: این ویژه نامه در سطح شهر و در آیین نکوداشت بین مردم توزیع می شود.

تهیه سی دی مستند شیخ محمود استعلامی و پخش آن از صدا و سیمای مرکز سمنان از دیگر برنامه های آیین نکوداشت بود که سهرابی به آن اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار