ایجاد باور نسبت به توانمندی‎ها، نوعی سرمایه‎گذاری است

نماینده‌ مردم خرم‌‎‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد باور نسبت به توانمندی‌ها نوعی سرمایه‌ گذاری است.
کد خبر: ۴۰۷۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 15 April 2017

به گزارش تابناک : محمدرضا ملکشاهی‌راد در کمیسیون عمران اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان، با تاکید بر اینکه ابتدا باید به این نتیجه برسیم که توانمند هستیم، اظهار کرد: ایجاد نگرش جدید هم یک نوع سرمایه ‎ گذاری است.

وی با اشاره به عنصر خلاقیت در ایجاد نگرش جدید تصریح کرد: با توجه به تغییر و تحولات مداوم دنیای امروز ایجاد نگرش جدید یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

ملکشاهی‌راد اضافه کرد: همیشه گفته ‎ ام پذیرای ایده ‎ ها و باورهای جدید و راهکارآفرین همگان هستم.

نماینده‌ مردم خرم ‎ آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جایگاه واقعی نماینده‌ مجلس دخالت مثبت در قانون ‎ گذاری بوده و البته لازمه رسیدن به این جایگاه سواد و آگاهی نماینده نسبت به مسائل گوناگون است.

وی افزود: باید رویکرد مطالبه ‎ گری را از فردمحوری به گروهی و اجتماعی تغییر دهیم تا به واسطه‌ آن، رویکرد نمایندگان استان در مجلس هم تغییر پیدا کند و در نهایت باعث تاثیرگذاری بیشتر و بهبود شرایط جامعه شود.

ملکشاهی ‎ راد با تاکید بر اینکه حاضرم تمام وقتم را در اختیار افرادی قرار دهم که خلاقیت دارند، یادآور شد: یکی از کارهایی که نخبگان می ‎ توانند انجام بدهند، ایجاد فضای مطالبه ‎ گری هدفمند است.

نماینده‌ مردم خرم ‎ آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در سال ‎ های گذشته 87 درصد بودجه‌ عمرانی کشور به صورت ملی و تنها 13 درصد آن به صورت استانی تصویب می ‎ شد که این امر به استان ‎ ها اجازه‌ نمی ‎ داد بر اساس شرایط داخلی ‎ شان تاثیرگذار باشند و مشکلات را برطرف نمایند، چون چیزی دست‌ آنها نبود.

وی گفت: خوشبختانه با تغییر نگرش در این زمینه، امروز بودجه‌ استان از 450 میلیارد تومان به 947 میلیارد تومان رسیده است.

محمدرضا ملکشاهی‌راد با تاکید بر اینکه باید به دنبال ایده‌هایی باشیم که عملیاتی هستند، عنوان کرد: بهتر است به جای ارائه‌ انبوهی مطالبه‌ متنوع، به دنبال ارائه‌ چند مطالبه‌ محدود کارشناسی‌شده باشیم و شرایط تحقق آن‌ها را فراهم کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در ترغیب سرمایه‌گذاران مشکل داریم، اظهار کرد:  متاسفانه شرایط مساعدی برای سرمایه‌گذاری در استان نداریم.

ملکشاهی‌راد افزود: اگر چند نمونه‌ موفق سرمایه‌گذاری در استان داشته باشیم، خود به خود پای سایر سرمایه‌گذاران هم به لرستان باز می‌شود.

نماینده‌ مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از کارهایی که در همین زمینه باید در دستور کار قرار دهیم، استفاده از ظرفیت صندوق توسعه‌ ملی است.



منبع : ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار