اقامت شبانه مردم در حرم مطهر رضوی

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: در پی وقوع پس لرزه های ناشی از زلزله 6 ریشتری در مشهد و برخی شهرستان های دیگر استان، 70 درصد از فضای یک میلیون مترمربعی رواق ها و صحن های حرم مطهر رضوی از ساعت 24 نیمه شب چهارشنبه تا بامداد امروز مملو از جمعیت شد.
کد خبر: ۴۰۳۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 06 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،سید خلیل منبتی افزود: شایعات مبنی بر وقوع پس لرزه های سنگین در مشهد باعث وحشت مردم شد و آنان به حرم مطهر رضوی پناه آوردند. 
وی بیان کرد: به همین منظور پتو و سایر اقلام مورد نیاز برای استراحت مردم در حرم مطهر توسط خدام بارگاه منور رضوی توزیع و تلاش شد بهترین خدمات به آنان ارائه شود. 
وی اظهار کرد: براساس دستور تولیت آستان قدس رضوی در پی زلزله روز چهارشنبه، یکهزار و 650 پرس غذای متبرک در منطقه رضویه شهرستان مشهد، یکهزار و 750 پرس غذای متبرک در منطقه فریمان و یکهزار و 750 پرس غذای متبرک در منطقه تربت جام از سوی خدام آستان قدس توزیع شد. 
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: برای امروز نیز به تعداد ذکر شده برای هر منطقه زلزله زده در رضویه، تربت جام و فریمان غذای متبرک در سه وعده صبحانه، ناهار و شام توزیع می شود. 
منبتی اظهار کرد: همچنین 2 هزار سبد غذایی شامل خواروبار از جمله قند، روغن، شکر و برنج به ارزش هر بسته یک میلیون و 200 هزار ریال و هشت هزار بطری آب معدنی نیز از سوی آستان قدس رضوی بین زلزله زدگان مناطق مزبور توزیع می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار