باران و برف در راه خراسان رضوی

هواشناسی خراسان رضوی برای روزهای آینده برای استان کاهش دما همراه با بارش باران و برف و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی کرده است و با ادامه بارش ها احتمال آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل ها وجود دارد.
کد خبر: ۴۰۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 02 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،بنابر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، آخرین نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی شاهد گسترش سامانه بارشی بر روی سطح که ضمن کاهش تدریجی دما بارش ها در نواحی کوهستانی و سردسیر به شکل باران و برف(در نواحی مستعد بارش تگرگ) رخ داده، بارش ها به طور متناوب تا روز سه شنبه ادامه خواهد یافت و با توجه به حجم بارش ها احتمال آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل ها وجود دارد همچین طی 72 ساعت آینده وزش باد در سطح استان گاهی شدید پیش بینی شده و پدیده مه در غالب نقاط استان رخ خواهد داد. 
آسمان نواحی شمالی، مرکزی و جنوبی استان در روز یکشنبه نیمه ابری تا ابری و مه‌آلود، از بعدازظهر رگبار و رعد و برق و باران و در برخی نقاط با احتمال و گاهی با وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.
هواشناسی استان برای مشهد در روز یکشنبه آسمانی نیمه ابری تا ابری و مه‌ آلود، در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و باران گاهی با وزش باد نسبتا شدید و شدید با احتمال بارش تگرگ و حداقل و حداکثر دمای 8 و 15 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی کرده است.
آسمان نواحی شمالی، مرکزی و جنوبی استان در روز دوشنبه ابری و مه آلود در بیشتر ساعات با بارندگی (بارش در عصر و شب در نواحی سردسیر و کوهستانی به شکل برف و باران) و در برخی نقاط با احتمال بارش تگرگ گاهی با وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.
آسمان مشهد نیز در روز دوشنبه ابری و مه‌آلود در بیشتر ساعات با بارندگی(بارش در عصر و شب به شکل برف و باران) گاهی با وزش باد نسبتا شدید با احتمال بارش تگرگ و حداقل و حداکثر دمای آن 5 و 7 درجه سانتیگراد خواهد بود.
طی شبانه روز گذشته فریمان با کمترین دمای 4 درجه سانتیگراد سردترین و سرخس با بیشترین دمای 29 درجه سانتیگراد گرم‌ترین شهرهای استان بوده‌اند، طی همین مدت کمترين و بیشترین دمای مشهد 9 و 23 درجه سانتیگراد بوده است.
همچنین بیشترین سرعت وزش باد از ایستگاه‌‌های درگز و بجستان با سرعت 50 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار