مهندس عالي پور؛

آخرین نشست هم اندیشی مدیران ارشد مناطق نفتخیزجنوب در سال 95

با حضور مهندس بیژن عالي پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب آخرين نشست هم انديشي مديران ارشد این شرکت برگزار شد
کد خبر: ۳۹۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ 16 March 2017
تمام فعاليت هاي انجام گرفته در سال جاري در مناطق نفتخيزجنوب با محوريت اقتصاد مقاومتي بوده است.

وي افزود: بازگشت توليد نفت به دوران پيش از تحريم ها که با همت، درايت و پشتکار مدیران و كاركنان مستعد و خلاق مناطق نفتخيزجنوب انجام شد، از جمله امور مهمي بود كه با هدف تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتي مورد نظر مقام معظم رهبري انجام شد و رونق و تحرک اقتصادی کشو را در پي داشت. 

وی با بيان اينكه نيروي انساني سرمايه اصلي سازمان محسوب مي شود يادآورشد: اهتمام به وضعيت معيشتي و رفاهی نيروهای غیر رسمی بويژه اركان ثالث و قراردادی از سوي مسئولين ارشد صنعت نفت در دستور كار است و اميدواريم با تمهيداتي كه فراهم شده در سال آينده،شاهد بهبود معیشت و وضعيت این گروه از کارکنان باشيم.

  وي همچنين يادآورشد: به منظور سرعت بخشیدن به اصلاح ساختار مدیریت های ستادی و شركت هاي تابع مناطق نفتخیزجنوب، كارگروهي ویژه  تشكيل شده و در این مدت اصلاح ساختار 26 سازمان را به سرانجام رسانده است.   مهندس عالي پور با اشاره به روال جاری در شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب ، از مديران عامل و مدیران و روسای سازمان های ستادی خواست، در آستانه سال نو و تعطيلات نوروزي به منظور انجام وظايف محوله، در آمادگي كامل قرار داشته باشند.

  همچنين در اين نشست مديران ارشد مناطق نفتخيزجنوب و شركت هاي تابع با ارائه گزارش مختصر،  موفقیت  ها و چالش های سال 1395  مهمترین مسائل  و مشكلات حوزه عملیاتی و کاری خود را برشمرده و راهکارهایی نیز ارایه نمودند.  
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار