مدیر عامل سازمان میادین مطرح کرد:

پاسخگویی نظام‌مند به شهروندان در راستای افزایش رضایتمندی و ارائه خدمات مطلوب

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با پاسخگویی به بیش از هزار و 200 پیام در سامانه مردمی 137، در پاسخگویی به شهروندان پیشگام بوده‌ایم.
کد خبر: ۳۹۱۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷ 09 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،احمد محبی، مدیر عامل سازمان بیان کرد: در راستای ادامه نهضت پاسخگویی به شهروندان، در سال جاری بیش از هزار و 200 پیام مرتبط با فعالیت‌های این سازمان در سامانه 137 ثبت شده که تمامی آن‌ها پس از پیگیری، به نتیجه مطلوب و مدنظر شهروندان رسیده‌اند.
محبی در ادامه افزود: از این تعداد 475 پیام مربوط به پل‌های عابر پیاده مکانیزه و غیرمکانیزه تحت نظارت سازمان،  200 پیام مرتبط با فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار شهرما، 180 پیام مربوط به تابلوهای معرف کاربری و شناسایی صنوف و 30 پیام در رابطه با احداث پل و آسانسور بوده است.
وی با اشاره به 50 پیشنهاد ثبت شده در این سامانه خاطر نشان کرد: همکاری مردم و برقراری ارتباط موثر و کارآمد با سازمان منجر به ارتقا سطح کیفی خدمات ارائه شده به شهروندان می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار