توقیف‌ ۲۶ هزار دستگاه موتورسیکلت مزاحم

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی همدان گفت: ۲۶ هزار دستگاه موتورسیکلت مزاحم امسال متوقف‌شده هرچند جولان و دور دور این وسایل به همراه رشد قارچ گونه کارخانه تولید موتورسیکلت به دغدغه و نگرانی برای ناجا تبدیل‌شده است.
کد خبر: ۳۹۰۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸ 07 March 2017
رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان همدان اظهار کرد: 78 هزار پرونده قضایی از ابتدای سالجاری تا پایان بهمن ماه در پاسگاه ها و کلانتریهای این استان تشکیل شده است.

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ عنایت الله آزادی در جمع خبرنگاران افزود: بخشی از این پرونده ها مربوط به مراجعه حضوری مردم به کالانتری و پاسگاهها بوده و بخش دیگری مربوط به دستور مقام قضایی است.

وی بیان کرد: 26 هزار مورد از این پرونده ها با حضور مشاوران و مددکاران اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته و طرفین به صلح و سازش دعوت شدند.

وی اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی انتظامی استان همدان در سال آینده راه اندازی مراکز مشاوره در مراکز انتظامی و پاسگاه ها است.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی همدان اضافه کرد: 680 هزار اوراق احکام قضایی توسط پلیس ابلاغ شده که 64 هزار مورد از این تعداد برای انجام پلمپ، خلع ید و قلع و قمع بوده است. 

به گزارش ایرنا سرهنگ آزادی گفت: میزان اوراق ابلاغ شده توسط ماموران انتظامی همدان در سالجاری نسبت به 11 ماهه سال گذشته 23 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: نوروز امسال 400 واحد گشتی در قالب تیم های خودرویی، موتوری و پیاده اقدام به گشت زنی در نقاط آلوده و مراکز و مناطقی که به علت مسافرت نوروزی خالی از سکنه شده اند، می کنند. 

وی بیان کرد: 49 نقطه به عنوان کمربند امنیتی استان مشخص شده و ایستگاه ایست و بازرسی با همکاری مقام قضایی در این مناطق دایر شده است.

رئیس پلیس پیشگیری همدان اضافه کرد: 56 کانکس پلیس در نوروز امسال دایر می شود که 13 مورد از این تعداد متعلق به عوامل پلیس راهور است.

سرهنگ آزادی بیان کرد: آئین چهارشنبه آخر سال با گذر زمان به یک آسیب اجتماعی و ناهنجاری تبدیل شده در حالیکه در گذشته این آئین نمادی برای همبستگی اجتماعی بود.

وی افزود: برای کاهش آسیب های ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال باید خانواده ها فرزندان خود را مدیریت کنند تا جوانان برای یک لحظه شادی و خوشی زودگذر تمام زندگی خود را تباه نکنند.

وی تاکید کرد: رعایت حقوق شهروندی، تکریم شهروندی و انسانیت را باید در تمامی مواقع مورد توجه قرار داد و نباید با استفاده از ترقه و ایجاد صدای مهیب دیگر افراد را اذیت و هراسان کرد.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی همدان گفت: 26 هزار دستگاه موتورسیکلت مزاحم امسال متوقف شده هر چند جولان و دور دور این وسایل به همراه رشد قارچ گونه کارخانه تولید موتورسیکلت به دغدغه و نگرانی برای ناجا تبدیل شده است.

سرهنگ آزادی اضافه کرد: به علت برخورد جدی پلیس با اراذل و اوباش هم اینک فردی که بخواهد با ایجاد هیاهو و عربده کشی در منظر عمومی عرض اندام کند نداریم.

پلیس پیشگیری ناجا یکی از پلیس های تخصصی است که بر کلانتریها، پاسگاه ها، یگان امداد و فوریت های پلیسی نظارت دارد.

این پلیس سال 86 تاسیس و راه اندازی شد و در راستای پیشگیری از جرایم در همه حوزه های مدیریتی ورود کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار