برای نخستین بار در ایران «وبینار» برگزار می‌شود

نخستین همایش تخصصی فناوری اطلاعات با استفاده از بستر وب به طور زنده تحت عنوان «وبینار» برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰ 01 March 2017
به گزارش تابناک : امیر سرکندی، رئیس هیئت مدیره شرکت دانش بنیان مطهر نت پارس درباره این رویداد گفت: این وبینار به طور زنده با حضور شرکت کنندگان با استفاده از یک برنامه کاربردی به نام «همفا» برگزار می شود.

وی تصریح کرد: نرم افزار «همفا» با همکاری مشترک این شرکت دانش بنیان و نهاد ریاست جمهوری طراحی شده است.

سرکندی تأکید کرد: این نرم افزار برای نخستین بار در اجلاس هم اندیشی مدیران فناوری اطلاعات و دبیرخانه نظام اداری کشور در ماه آبان رونمایی شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت دانش بنیان مطهر نت پارس گفت: این نرم افزار می‌تواند همزمان وظایف اطلاع رسانی و ثبت همایش‌ها، برگزاری همایش‌های زنده و ایجاد یک نمایشگاه زنده برای شرکت ها را انجام دهد.

وی افزود: ایجاد بستری مناسب برای معرفی شرکت ها و حمایت از شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و تبادل ارتباط بین فعالان این بخش و دولت از دیگر اهداف طراحی این نرم افزار است.

سرکندی با اشاره به امکانات «همفا» برای برگزاری همایش در بستر وب گفت: ارسال و درج نظرات به طور زنده، ارسال و دریافت پیام اختصاصی، برگزاری همایش‌های زنده و دریافت عکس، فیلم و pdf از جمله این امکانات است.


منبع : صدا و سیما
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار