با توسعه زیرساخت ها، پروازهای داخلی و خارجی افزایش می یابند

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: با توسعه سطوح پروازی، فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از امکانات زیرساختی مناسب برای افزایش پروازهای داخلی و خارجی برخوردار خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ 25 February 2017

 به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ مهندس مجتبی نیک کردار در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه مجموعه ی پشتیبانی هواپیمایی ایران (هما) در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه اظهار داشت: طرح توسعه سطوح پروازی فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه در مرحله برگزاری مناقصه است و پس از انتخاب پیمانکار مجموعه، به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: با توسعه سطوح پروازی، این مجموعه مهم فرودگاهی دارای امکانات زیرساختی مناسب برای افزایش پروازهای داخلی و خارجی خواهد داشت. 

وی در دنباله سخنانش اظهار داشت: سالن پروازهای خارجی مجموعه نیز قدیمی بود که با اعتبارات استانی توانستیم سالنی به مساحت 3000 متر را به این بخش اختصاص دهیم.

مهندس نیک کردار عنوان کرد: احداث سالن پروازهای خارجی اصلی نیز در دست اقدام است که پس از توسعه سطوح پروازی، سالن جدید نیز احداث می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار