نماینده اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین در مدارس ماندگار:

مدرسه ماندگار ویترین فرهنگ و آموزش قزوین است

نماینده اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین در مدارس ماندگار گفت: واحدهای آموزشی که به عنوان مدرسه ماندگار هر استان در نظر گرفته می‌شود در حقیقت ویترین فرهنگ و آموزش استان است.
کد خبر: ۳۷۸۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 15 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، نخستین گردهمایی کشوری مسؤولان پیگیر مدارس ماندگار در ساختمان علاقمندان وزارت آموزش و پرورش تشکیل شد.

در این همایش یک روزه به بحث و بررسی پیرامون فلسفه تشکیل مدارس ماندگار، نحوه انتخاب و مسائل مربوط به اداره این مدارس پرداخته شد.

علیرضا اسدی نماینده اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین در مدارس ماندگار گفت: واحدهای آموزشی که به عنوان مدرسه ماندگار هر استان در نظر گرفته می‌شوند در حقیقت ویترین فرهنگ و آموزش استان بوده و نشان‌دهنده کم و کیف جریان یاددهی- یادگیری در مدارس است.

رئیس گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی استان قزوین هم در این همایش افزود: پیرو ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش در نظر داریم با تألیف یک اثر مکتوب در زمینه مدرسه ماندگار این استان نسبت به معرفی مدرسه فوق، ترویج احترام به فرهنگ و مکان‌های فرهنگی اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: در آینده‌ای نزدیک با تشکیل جلسه‌ای با حضور مسؤولان استانی، ناحیه و مدرسه هدف در خصوص اهداف و برنامه‌های این واحد آموزشی مذاکره و اتخاذ تصمیم می‌شود.

گفتنی است، دبیرستان توحید با قدمتی حدود یک قرن به عنوان مدرسه ماندگار استان برگزیده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار