رییس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان:

امسال ۴۸ واحدی به چرخه تولید استان بازگشتند.

رییس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گفت:از ابتدای سال تاکنون ۴۸ واحدی که بیش از هفت سال است در رکود بهسر می برند به چرخه تولید باز گشته اند.
کد خبر: ۳۷۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸ 08 February 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک؛ نعمت الله حقیقی در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه افزود: ۲۱۲ واحد نیمه فعال داشتیم و ما الان هزار و ده واحد صنعتی داریم که دویست و چهل واحد غیر فعال بوده و حدود ۸۱ درصد مربوط به قبل از سال ۹۲ بوده و امسال از اول سال تا کنون ۴۸ واحدی که بیش از هفت یا هشت سال در رکود بودند به چرخه تولید استان بازگشتند.
وی خاطر نشان کرد:در حال حاضر تنها ۱۹۰ واحد غیر فعال داریم، بقیه فعال و نیمه فعال است.
مظفر عبدالله، مدیرعامل کشت و صنعت روژین تاک اظهار داشت: واحدی که ما پایه گذاری کردیم امروز موفق ترین و بهترین کشت و صنعت کشور است کشت و صنعتی که از زنجیره تولید برخوردار است. کشت و صنعت بخش خصوصی امسال به عنوان کشت و صنعت نمونه کشوری انتخاب شد. همه مدیران و استاندار و ... کمک و همیاری بی شائبه داشتند که باعث بوجود آمدن این واحد کشت و صنعت شده است و سر تعظیم فرود می آوردم در مقابل این عزیزان.
وی تصریح کرد: علی رغم اینکه ما واحدی پویا، در حال حرکت و رو به جلو  هستیم و طرح های توسعه را یکی پس از دیگری اجرا کردیم و الان چند هکتار گلخانه پیشرفته میزنیم که زنجیره کشاورزی را تکمیل کنیم با همکاری مسئولان و مساعدت دکتر رازانی در آینده‌ای نه چندان دور قصرشیرین را تحت کشت خواهیم برد.
عبدالله تاکید کرد: امروز ظرفیت کارخانه روژین تاک  ۳۰۰  تن گوجه فرنگی را از مزارع خودش  می آورد و فرآوری می‌کند و شاید در چین آن هم نه یک شرکت مجموعا چند شرکت چنین ظرفیت داشته باشند در سال جاری ۲۸۰ هزار تن گوجه فرنگی ظرفیت بوده که در تاریخ ایران بی سابقه است. 
وی افزود: واحدهایی که بحران را می گذرانند مجبورند مدیریت دوران بحران  را اعمال کنند کشتی که درگیر  توفان است باید تصمیماتی بگیرد که  با قوانین و مقررات عادی نمی خواند وقتی من مجبور می شوم برای حفظ بقا باید اول  به حالت عادی برش گردانید بعد شروع کنید به کار کردن. نسبت دارایی و بدهی جاری به همین صورت است من مجبور شدم به موازات کشتم ظرفیت کارخانه را بالا ببرم بنابر این در صورت های مالی شرکت روژین تاک نسبت سرمایه در گردش مقداری در حال چالش است که استدعا دارم در این مورد کمک و مساعدت لازم را به عمل آوردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار