رییس بانک مرکزی کشور:

فاز دوم پتروشیمی در تهران پیگیری می شود.

رئيس بانک مرکزي کشور گفت:فاز دوم پروژه پتروشيمي کرمانشاه ازجمله پروژه های معدودی است که در تهران کار آنرا را دنبال مي‌کنيم.
کد خبر: ۳۷۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰ 07 February 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک؛ ولي‌الله سيف امروزدر بازديد از فاز دوم پروژه پتروشيمي کرمانشاه افزود: فاز اول اين پروژه از قديم شروع به کار کرده و فعاليت مي کند و توانسته اشتغالزایی خیلی خوبي را در غرب ايجاد کند.البته فاز دوم این پروژه در دست اقدام است و برای تامين ارز مورد نياز آن، راهکارهاي مختلفي را مديريت اين پروژه دنبال مي‌کند.
وی خاطر نشان کرد: يکي از زمينه هايي که مي تواند اين طرح را عملياتي کند، استفاده از منابع صندوق توسعه ملي دانست.و براي ارائه مطالعات انجام شده، اطمينان سرمايه گذار و تامين کننده منابع، مهم ترين پارامتري که وجود دارد، بحث اطمينان از توجيهات فني، مالياتي و اقتصادي است که براي بانک توجيهات مالي نقش عمده اي دارد.
رییس بانک مرکزی تاکيد کرد: امیدواریم بتوانیم جلسات مشترکي با هيئت عامل با صندوق توسعه ملي و مديران عامل بانک ها داشته باشيم که بتوانيم سرعت اقدامات را در پروژه هايي که بخواهند از سوي صندوق توسعه مالي تامين مالي شوندافزايش دهيم.
سیف تصریح کرد:در خصوص اعتبارات مورد نياز اين پروژه باید متناسب با نيازهايي که پروژه دارد،و بعد از بررسي هايي که انجام مي شود حجم اعتبار مورد نياز مشخص شود و بعد اختصاص خواهد یافت
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار