معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم مطرح کرد

پيش‌بيني تدابير لازم براي استقبال از نوروز

معاون شهردار قم با تاكيد بر اينكه برخي از وانت‌بارها اصرار بر تخلف از قوانين شهري دارند، گفت: در اين مرحله نياز است نيروي انتظامي اقدامي جدي انجام داده و خودروهاي متخلف را به پاركينگ منتقل كنند.
کد خبر: ۳۷۳۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۱ 07 February 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدامیر سامع در جلسه هماهنگی مدیران شهری و فرماندهان انتظامی استان قم که با حضور سقائیان نژاد شهردار و سردار مجتبایی فرمانده انتظامی استان برگزار شد، با تاکید بر شکل‌گیری ارتباط و همکاری مطلوب بین مجموعه شهرداری و پلیس، اظهار کرد: این وحدت در بسیاری از موارد توانسته کارساز باشد؛ البته باید مراقب باشیم تا این همکاری و وحدت دچار گسست نشده و ادامه دار باشد.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم با اشاره به آغاز فعالیت دادستان جدید استان، تصریح کرد: نیاز است که همان روندی که در دوره دادستان قبلی شکل گرفته بود در دوره جدید نیز هماهنگی صورت گرفته و ادامه یابد.

سامع با اشاره به دغدغه های دادستان قم در حوزه مسایل شهری، خاطرنشان کرد: ایشان نگرانی خاصی در خصوص مسایل هسته مرکزی شهر و کمبود پارکینگ داشتند که در صدد برنامه ریزی برای رفع آنها هستیم.

وی با اشاره به آماده‌سازی شرایط لازم برای میزبانی از نوروز، گفت: سال گذشته شرایط بسیار خوبی شکل گرفت و چادرخوابی در سطح شهر نداشتیم و پارک‌ها محدود شد و توانستیم با وجود مشکلات مدیریت خوبی داشته باشیم.

معاون شهردار قم با اشاره به ضرورت مدیریت و نظارت بر چادرخوابی در محدوده مسجد مقدس جمکران، بیان کرد: امسال باید سعی کنیم با هماهنگی و اطلاع رسانی مناسب از چادرخوابی در محدوده مسجد جلوگیری کرده و آنها را به سمت مکان‌های اختصاصی اسکان اضطراری هدایت کنیم.

سامع با اشاره به راه‌اندازی جایگاه‌های کوچک سوخت‌رسان، اذعان کرد: این جایگاه‌ها فرصت خوبی برای رفع نیازمندی‌های شهروندان فراهم می‌کند و بررسی‌های زیادی در خصوص جانمایی این جایگاه‌ها صورت گرفته و در حال حاضر ۱۰ نقطه مشخص شده و هیچ معضل ترافیکی در شهر ایجاد نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه در بحث ساماندهی وانت‌بارها در چند مرحله اقداماتی صورت گرفته است، تصریح کرد: با محدودیت‌هایی که در هسته مرکزی اعمال کردیم شرایط خوبی فراهم شده است.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم با تاکید بر اینکه در مرحله اول قرار بر این بود که خودروهای متخلف به پارکینگ شهرداری منتقل شوند، گفت: طبق جلسه‌ هماهنگی که داشتیم مقرر بود که در صورت تکرار تخلف خودروها به پارکینگ‌های ناجا منتقل شود.

سامع با تاکید بر اینکه برخی از وانت‌بارها اصرار بر تخلف از قوانین شهری دارند، بیان کرد: در این مرحله نیاز است نیروی انتظامی اقدامی جدی انجام داده و خودروهای متخلف را به پارکینگ منتقل کنند. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار