افتتاح 8 طرح و پروژه عمرانی و فرهنگی در مهرستان

در سومین روز از دهه مبارک فجر، هشت طرح و پروژه عمرانی، فرهنگی و شهری با حضور مسؤولان شهرستان مهرستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۳۷۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸ 03 February 2017

به گزارش خبرگزاری فارس از مهرستان، در سومین روز از دهه مبارک فجر 4 طرح و پروژه با حضور مسؤولان شهرستان مهرستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرماندار مهرستان افزود: 71 طرح با اعتبار 476 میلیارد و 130 میلیون ریال برای بهره‌برداری در دهه فجر آماده شده است که زمینه بهره‌مندی 28 هزار و 62 خانوار در قالب 137 هزار و 731 نفر در این شهرستان را فراهم می‌کند.

رشید پارسائی ادامه داد: همچنین 21 طرح و پروژه با اعتباری بیش از 9 میلیارد و 511 میلیون تومان در مهرستان کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی بیان کرد: افتتاح گلخانه خانگی در روستای قادر آباد با اعتباری بالغ بر 120 میلیون ریال، افتتاح ساختمان دهیاری روستای چد با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال، افتتاح عملیات برق رسانی روستای نور آباد با اعتباری بالغ بر 1300 میلیون ریال از دیگر طرح‌های دهه مبارک فجر در روز جاری بود.

پارسائی گفت: افتتاح راهنما و رانندگی وحدت، افتتاح نمایشگاه کتاب و نشریات با موضوع دهه مبارک فجر و مسابقه نقاشی کودکان ویژه دهه فجر، افتتاح طرح‌های بهزیستی، افتتاح جدولگذاری روستای عزیز آباد از جمله برنامه‌های مسؤولان شهرستان مهرستان در سومین روز از دهه مبارک فجر بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار