فرمانده انتظامی شهرستان البرز خبر داد

کشف بيش از 51 هزار نخ سيگار خارجی قاچاق در قزوين

فرمانده انتظامی شهرستان البرز از کشف تعداد 51 هزار 200 نخ سيگار خارجي قاچاق خارجي خبر داد.
کد خبر: ۳۷۰۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سهراب خسروی از کشف تعداد 51 هزار 200 نخ سیگار خارجی قاچاق خارجی در شهرستان البرز خبر داد و اظهار داشت: مأموران کلانتری 11 الوند این شهرستان در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا به ویژه کالای دخانی حین استقرار در آزاد راه قزوین - تهران به یک دستگاه سواری رانا مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: راننده سواری رانا بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت بالا متواری که مأموران پس از تعقیب و گریز خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز ادامه داد: در بازرسی مأموران از خودرو تعداد 51 هزار و 200 نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

خسروی ارزش ریالی سیگار قاچاق خارجی مکشوفه را در حدود 350 میلیون ریال اعلام و بیان کرد: متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی استان قزوین معرفی شد.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به پیامدهای سوء این پدیده، طرح‌های مقابله با قاچاق کالا با جدیت توسط پلیس استان قزوین انجام می‌گیرد و شهروندان می‌توانند با ارائه اطلاعات خود در خصوص قاچاقچیان، در حمایت و پشتیبانی از منابع ملی سهیم باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار