جشنواره برترین‌های حوزه علمیه خواهران در قم برگزار می‌شود

دبیر هشتمین جشنواره برترین های حوزه علمیه خواهران گفت: این جشنواره با هدف تجلیل از نخبگان حوزوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران روز سی ام اردیبهشت ماه جاری در مجتمع فرهنگی نرجس خاتون(س) قم برگزار می شود.
کد خبر: ۳۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ 18 May 2015
به گزارش تابناک قم، مریم الهی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این جشنواره از سال 85 با تجلیل از برترین های حوزه علمیه خواهران در عرصه های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی آغاز شده است، افزود: در جشنواره امسال نیز در مجموع از 156 نفر از خواهران طلبه ای که در این عرصه ها حائز رتبه و مقام شده اند، تجلیل به عمل می آید.

وی اظهار داشت: در عرصه آموزش از 15 نفر از برترین های المپیادهای علمی و همچنین نفرات اول تا سوم آزمون ورودی سطح 3 تقدیر می شود.

وی با اشاره به تجلیل از 73 نفر از برترین های عرصه فرهنگی حوزه علمیه خواهران از سراسر کشور، تصریح کرد: این افراد که در سطح 2 و 3 حوزه مشغول به تحصیل هستند، با شرکت در مسابقه کتابخوانی شهید مطهری که در سه مقطع مدرسه ای، استانی و کشوری برگزار شده است، به عنوان افراد اول تا سوم شناخته شده اند.

الهی همچنین با اشاره به تجلیل از دیگر برترین های عرصه فرهنگی از جمله مبلغان اعزامی و فعال در مناطق محروم کشور و همچنین مربی تحت ارتقا، دبیر دانش آموخته، برترین های جشنواره حج عمره، فعالان نشریه و مشاوران موفق، اظهار داشت: در عرصه پژوهش نیز در مجموع 65 نفر که در زمینه های مختلف مانند کتاب سطح 2 و 3، پایان نامه، تحقیق پایانی، مسابقه کتابخوانی سطح 2 و 3 و میدانی، کتابدار سطح 2 و3، دبیر هسته های پژوهشی، استاد راهنما و داور پایان نامه، استاد مشاور و داور تحقیق پایانی رتبه های اول تا سوم را کسب کرده اند، تجلیل می شوند.

دبیر هشتمین جشنواره برترین های حوزه خواهران با اشاره به تفاوت این جشنواره با دوره های گذشته، تصریح کرد: امسال برخلاف سال های گذشته که فقط نفرات اول تجلیل می شدند، نفرات اول تا سوم نیز مورد تجلیل قرار می گیرند. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار