رضایت مردم استان از عملکرد ناجا

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ارزیابی ها حکایت از رضایت 86 درصدی عموم مردم از عملکرد ناجای استان دارد.
کد خبر: ۳۵۷۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ 09 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛سردار نورعلی یاری اظهار کرد: سامانه 197 پل ارتباطی پلیس با مردم است و عموم شهروندان می توانند انتقادها ، پیشنهادها و درخواست های خود از دوایر مختلف پلیس را در شبانه روز از این طریق پیگیری کنند.
 
وی افزود: ملاقات مردمی نیز طی روزهای دوشنبه هر هفته با حضور فرمانده انتظامی و روسای دوایر مختلف انجام می شود که عموم مراجعان در این دیدارها به صورت رو در رو می توانند درخواست های خود را مطرح کنند که تلاش می شود در حد مقدورات قانونی به نیازهای افراد پاسخ مثبت داده شود.
 
فرمانده انتظامی ایلام یادآور شد: بخشی از درخواست های مطرح شده از سوی مراجعان مربوط به تخلف های رانندگی است که از سوی رانندگان صورت می گیرد و خواستار بخشش جرائم هستند که مواردیکه قابل گذشت باشد، لحاظ می شود، ضمن اینکه تعدادی از مراجعان نیز درخواست هایی مبنی بر استخدام در این نیرو را دارند که با توجه به اینکه معضل اشتغال مهم ترین مسئله مبتلا به کشور است، تلاش می کنیم نیروهای مورد نیاز را جذب کنیم.
 
سردار یاری ادامه داد: تعدادی از مراجعه کنندگان در مرکز 197 در حوزه امنیت اخلاقی و اماکن درخواست های خود را مطرح می کنند که عموم همکاران با سعه صدر به نیازهای آنان گوش فرا داده و در حد توان آنها را برطرف می کنند.
 
وی اضافه کرد: بر اساس افکارسنجی صورت گرفته از سوی دستگاه های نظارتی بیش از 86 درصد عموم شهروندان این استان از عملکرد واحدهای مختلف پلیس رضایت دارند، تحقق این رضایت مندی تنها در سایه همبستگی و پیوستگی میان نیروی انتظامی به عموم مردم حاصل شده است.
 
فرمانده انتظامی ایلام گفت: ارتباط نزدیک پلیس با بزرگان ، معتمدین و متنفذین از ایلات و طوایف مختلف باعث شده که بخش زیادی از پرونده ها با همکاری این عزیزان حل و فصل شده و از ارجاع آنها به مراکز قضایی جلوگیری شود.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار