معاون اداره کل آموزش و پرورش :

توزیع شیر رایگان در میان 153 هزار دانش آموز خراسان جنوبی آغاز شد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، گفت: توزیع شیر رایگان در میان 153 هزار دانش آموز، از روز شنبه چهارم دی ماه 1395 همزمان در سراسر استان، آغاز شد.
کد خبر: ۳۵۰۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ 27 December 2016
محمد علی واقعی روزسه شنبه در حاشیه مراسم نمادین توزیع شیر رایگان در دبستان امام رضا(ع) بیرجند در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: این ماده غذایی هر هفته در چهار نوبت در مدرسه های استان توزیع می شود.
وی با اشاره به اولویت سلامت دانش آموزان به عنوان اصلی مهم در بخش مدیریتی آموزش و پرورش، عنوان کرد: این طرح در حمایت از سلامت دانش آموزان در 50 نوبت، تا پایان سال مالی 95 ، اجرا خواهد شد.
 واقعی، مهمترین هدف آغاز این طرح را تقویت سلامت جسمانی و فکری دانش آموزان و ایجاد نشاط در بین آنها دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه عقل سالم در بدن سالم است، امروز همه وظیفه داریم که سلامت این قشر جامعه را برای آینده ای روشن حفظ کنیم.
وی با تاکید بر اینکه تمام هزینه این طرح از محل بودجه ملی تامین می شود، تصریح کرد: در حال حاضر بخشی از بودجه مورد نیاز تخصیص یافت، امیدواریم که بخش دوم تخصیص تهیه شیر رایگان به زودی در اختیار اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی قرار گیرد.
وی دانش آموزان را سرمایه های آینده عنوان کرد و افزود: در آینده ای نه چندان دور فرهیختگانی از بین همین دانش آموزان سکان اجرایی کشور را به دست خواهند گرفت پس باید بحث سلامت آنها در اولویت کار تمامی نهاد های مربوطه قرار گیرد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار