رئیس پلیس پیشگیری ناجا خبر داد:

اجرای پایش تصویری 5 هزار نقطه جرم خیز کشور در برنامه ششم توسعه

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی (ناجا) از اجرای طرح پایش تصویری پنج هزار نقطه جرم خیز کشور با اولویت مناطق حساس در برنامه ششم توسعه خبر داد.
کد خبر: ۳۴۳۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ 13 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، سردار محمد شرفی در هجدهمین همایش رئیسان و فرماندهان کلانتری‌ ها و پاسگاه ‌های انتظامی چهارمحال وبختیاری افزود: در این طرح دوربین های نیروی انتظامی به منظور رصد آسیب ها و تخلفات در مناطق حساس و جرم خیز نصب و به صورت مانیتورینگ روسای کلانتری ها و پاسگاه ها این مناطق را رصد می کنند.
وی گفت: هم اینک رصد الکترونیک مناطق مختلف در کشور به صورت محدود انجام می شود که با راه اندازی این سامانه در نقاط حساس می توان صنوف و ادارات و اماکن را به منظور اشرافیت کامل روسای کلانتری و فرماندهان انتظامی برای بررسی تخلفات و آسیب ها در این مناطق زیر نظر داشت.
شرفی افزود: هم اینک بستر الکترونیکی کردن رسیدگی‌ های قضایی در نیروی انتظامی مهیا شده که این امر در انجام امور مردم در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.
وی گفت: این همایش هر ساله به منظور به روز رسانی اطلاعات و روزآمدی نیروها و بررسی عملکرد یک ساله کلانتری و پاسگاه ها برگزار می شود.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به عملکرد مطلوب و شاخص های امنیتی و انتظامی چهارمحال وبختیاری گفت: این استان از ابتدای سال جاری تاکنون 63 درصد کاهش سرقت به عنف و در زمینه تشکیل انواع پرونده های جرائم 40 درصد کاهش داشته است.
فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری نیز در این همایش به کاهش تخلفات و آسیب های اجتماعی در استان اشاره کرد و گفت: این امر با توجه به همکاری و همدلی مسئولان و مردم محقق شده است.
سردار غلامعباس غلامزاده افزود: پیشگیری از وقوع آسیب های اجتماعی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی است
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار