نشست هم‌اندیشی شوراها و دهیاران شهرستان لنده

محمدخانی : یکی از مهمترین اهداف این نشست بیان معضلات و مشکلات روستاها و شهر از زبان شوراها و دهیاران و طرح آن با مسؤولان بوده که امیدواریم توانسته باشیم این مهم را اجرایی کنیم.
کد خبر: ۳۴۱۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳ 19 December 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، نشست هم‌اندیشی شوراها و دهیاران شهرستان لنده به همت شورای اسلامی شهرستان برگزار شد.

دراین نشست که به منظور هماهنگی و هم‌افزایی میان شوراهای اسلامی برگزار شدالبرز محمدخانی رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده گفت: شوراها و دهیاران ظرفیت مناسبی برای توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرها و روستاها هستند.

وی افزود: آنچه که شوراها و دهیاران از بطن مشکلات و معضلات حوزه استحفاظی خود می‌توانند بیان کنند شاید کارشناسان نتوانند در بازدید یک روزه و شاید چند روزه آن را مطرح نمایند چراکه دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی خود با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.

محمدخانی تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف این نشست بیان معضلات و مشکلات روستاها و شهر از زبان شوراها و دهیاران و طرح آن با مسؤولان بوده که امیدواریم توانسته باشیم این مهم را اجرایی کنیم.

خبر ویژه

وی خاطر نشان کرد: تبادل نظر تجربیات شوراها و دهیاران باید در طی مراحل مختلف و جلسات متعدد انجام شود تا بتوانیم برنامه‌ریزی بهتر عمران و آبادانی و خروج از بن بست داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بسیاری از مشکلات شهری و روستایی با حضور شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها با سرعت و رروال منطقی‌ خوبی مرتفع می‌شود.

محمدخانی افزود: این نهادهای مردمی به عنوان واسطه‌های مردم و مسؤولان می‌توانند عملکردها و دستاوردها و یا خواسته‌ها و مطالبات را به نحو مطلوبی اطلاع‌رسانی کنند.

خبر ویژه

وی یادآور شد: تفاهم و تعامل شوراها و دهیاری‌ها و ارتباط با دستگاه‌های اجرایی امری است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات گفت: انتظار می‌رود بستری در سطح شهرستان بستری فراهم شود تا انتخاباتی به مراتب با شور و هیجان بیشتر از گذشته و انتخاب افرادی تلاشگر و فعال را داشته باشیم.

البرزمحمدخانی افزود: تبلیغات زودهنگام انتخابات باعث برهم زدن نظم و آرامش عمومی خواهد شد که باید از این مهم در سطح شهر و روستاهای ما جداً جلوگیری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار