تابناک زنجان گزارش می دهد;

تجلیل فراکسیون بانوان مجلس از نماینده زنجان / کرامت بخشی بانوان قابل تقدیر است / اقدام وقفچی الگویی برای سایر نمایندگان مجلس

رییس فراکسیون زنان مجلس دهم با تجلیل از راه اندازی نخستین دفتر ویژه رسیدگی به امور بانوان یک حوزه انتخابیه گفت: همیشه هر تفکیکی به معنای «تفکیک جنسیتی» نیست و گاهی بانوان خود برای راحتی و داشتن آسایش بیشتر خواستار این مسئله هستندغ بنابر این اقدام آقای وقفچی برای رسیدگی دقیق‌تر به مسائل زنان حوزه انتخابیه‌شان قابل تقدیر است.
کد خبر: ۳۴۰۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۴ 08 December 2016
رییس فراکسیون زنان مجلس دهم با تقدیر از اقدامات سازنده نماینده مردم زنجان و طارم در راستای دلیل تشکیل نخستین دفتر ارتباط مردمی نمایندگان مجلس ویژه بانوان در حوزه انتخابیه خود اظهار داشت : این اقدام یک حرکت شایسته و دارای ارزش در حوزه تکریم بانوان می باشد. 

پروانه سلحشوری افزود: برای حل مشکلات حوزه زنان با استفاده از تجارب جهانی استفاده کرد.

وی افزود: باتوجه به این‌که مجلس ایران به میزان اندکی از حضور زنان برخوردار است و در حالی که تنها ۶ درصد از کرسی‌های مجلس شورای اسلامی در دوره دهم در اختیار زنان نماینده است، کشورمان در آمار جهانی در جایگاه نازلی قرار دارد، نیاز به حمایت و همکاری مردان نماینده برای حل مشکلات زنان بیش از پیش احساس می‌شود. چرا که در غیر این صورت آن‌ها نخواهند توانست طرح‌ها و خواسته‌های خود را به تصویب برسانند.

رییس فراکسیون زنان مجلس دهم خاطرنشان کرد: آقای وقف‌چی با استفاده از کارکنان و کارشناسان زن، ۳ روز در هفته صرفاً به مشکلات زنان رسیدگی می‌کند.

وی در پایان تاکید کرد گفت: همیشه هر تفکیکی به معنای «تفکیک جنسیتی» نیست و گاهی بانوان خود برای راحتی و داشتن آسایش بیشتر خواستار این مسئله هستند بنابر این اقدام آقای وقفچی برای رسیدگی دقیق‌تر به مسائل زنان حوزه انتخابیه‌شان قابل تقدیر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار