پرداخت 7 میلیارد تومان مستمری به مددجویان

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان گفت: 7 میلیارد تومان مستمری به مددجویان دشتستان پرداخت شده است.
کد خبر: ۳۳۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹ 11 May 2015
تابناک بوشهر: رمضان غلامی ظهر امروز در نشست با مددجویان دشتستان اظهار داشت: کمیته امداد در تمام ایام از مددجویان و افراد زیرپوشش حمایت و پشتیبانی می‌کند و روز به روز حجم و کیفیت خدمات این نهاد بیشتر شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از پرداخت بیش از 71 میلیارد ریال مستمری به گروه‌های هدف تحت حمایت در سطح شهرستان در سال 93 خبر داد.

غلامی افزود: پرداخت سرانه مستمری به مددجویان تحت حمایت اعم از مددجویان عادی و طرح شهید رجایی به صورت ماهانه و متمرکز از طریق اداره کل این نهاد در استان قابل پرداخت و تقدیم عزیزان تحت حمایت می‌شود.

رئیس کمیته امداد دشتستان خاطرنشان کرد: نکته حائز اهمیت اینکه پرداخت مستمری در ماه‌های انتهایی سال 93 از طریق سیستم نظام جامع حمایتی انجام پذیرفته است.

وی گفت: شهرستان دشتستان با دارا بودن یک سوم از جمعیت استان بیشتر سهم اعتبارات مددجویی را در این زمینه به خود اختصاص داده که قریب 10 هزار و 70 خانوار از این مزایای مستمر بهره‌مند شده‌اند.

غلامی یادآور شد: پیگیری‌های لازم و متعددی در راستای افزایش سرانه مستمری به ویژه از طریق نمایندگان مجلس شورای اسلامی صورت گرفته که امید می‌رود در سال جاری این روند با درصدی قابل افزایش روبرو شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار