استاندار خراسان جنوبی:

بسیج یکی از مردمی‌ترین و انقلابی‌ترین تشکل‌های مردمی در جهان است

استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز بسیج مستضعفان با بهره‌گیری از رهنمودهای دقیق رهبر معظم انقلاب و با تکیه بر تجارب ارزنده و گران‌سنگ دفاع مقدس به یکی از زبده‌ترین، مردمی‌ترین و انقلابی‌ترین تشکل‌های مردمی در جهان تبدیل شده است.
کد خبر: ۳۳۳۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲ 24 November 2016
 به مناسبت روز بسیج مستضعفین، سید علی اکبر پرویزی استاندار خراسان جنوبی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: در تاریخ پرشکوه ایران اسلامی 5 آذرماه روزی است که در خاطر دلدادگان ایران اسلامی ماندگار شد، چرا که با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان، ارتش 20 میلیونی شکل گرفت و «بسیج لشکر مخلص خدا» شد.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه تصریح کرد: ایثارگری‌های فرزندان شایسته و وارسته ملت بزرگ ایران در طول 8 سال دفاع مقدس و اخلاص بسیجیان بی‌ادعایی که دوشادوش دیگر نیروهای رزمنده توانستند حماسه پرافتخار 8 سال دفاع مقدس را رقم بزنند سند سربلندی این بی‌ادعایان سنگرهای دیروز است.

پرویزی در این پیام گفت: امروز بسیج مستضعفان با بهره‌گیری از رهنمودهای عمیق و دقیق رهبر معظم انقلاب و با تکیه بر تجارب ارزنده و گران‌سنگ دفاع مقدس به یکی از زبده‌ترین، مردمی‌ترین و انقلابی‌ترین تشکل‌های مردمی در جهان تبدیل شده است که نقش الگویی برای بسیاری از کشورها پیدا کرده است.

استاندار تاکید کرد: بسیج مستضعفان به عنوان یک مجموعه عظیم ارزشی در کنار همه دلسوزان انقلاب، همچنان مدافع آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و ادامه‌دهنده راه شهدای گرانقدرمان هستند که امروزه نیز حرکت‌های جهادی این تشکل دیرپا و انقلابی برای زدودن غبار محرومیت‌ها از چهره ایران اسلامی نشانگر این است که این تشکل بزرگ مردمی و انقلابی برای نقش‌آفرینی در عرصه دفاع از نظام و خدمت به مردم راه خویش را یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار