توزیع نذر دانایی پارسیان شروع شد

مدیر اجرایی بیست و چهارمین هفته کتاب استان فارس از آغاز توزیع کتاب های جمع آوری شده در کمپین نذر دانایی در اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۳۳۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 20 November 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس: حسن دهقان مجری طرح کمپین نذر دانایی با اعلام این خبر گفت: با توجه به تقارن اربعین با هفته کتاب این روز «کتاب و حضرت امام حسین(ع)» نام گرفته است که در این روز توزیع بیش از ٨هزار جلد کتاب جمع آوری شده در این کمپین آغاز شد.

وی در توضیح این کمپین گفت: کمپین مردمی نذر دانایی توسط موسسه فرهنگی و هنری آفتاب مهر صبا از ابتدای محرم الحرام سال جاری با اعلام فراخوان در شبکه های اجتماعی فعالیت خود را آغاز کرد و تنها با استفاده از ظرفیت  فضای مجازی موفق به جمع آوری ٨هزار جلد کتاب شد.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه جمع آوری و توزیع کتاب های نذر دانایی تا پایان ماه صفر ادامه دارد خاطرنشان کرد: استقبال مردم با توجه به تبلیغات اندک کمپین کم نظیر بود و نشان داد با استفاده از ظرفیت های مردمی می توان در حوزه کتاب و کتابخوانی کارهای جدی و اثرگذاری انجام داد.
 
دهقان همچنین به اجرای طرح کتابخانه ای به وسعت یک شهر با شعار «قیام برای آگاهی» اشاره و خاطرنشان کرد: شعار روز «کتاب و امام حسین(ع)»، قیام برای آگاهی در نظر گرفته شده است که بر همین اساس امسال توسط دبیرخانه بیست و چهارمین هفته کتاب فارس مستقر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز بیش از ٢٠ عنوان کتاب در استندهای تبلیغاتی سطح شهر شیراز معرفی شده است.
وی در پایان گفت: این کتاب ها هر شب در ایام هفته کتاب نیز توسط فرهنگسرای کتاب در شبکه های اجتماعی معرفی می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار