طرف‌ مذاکره کننده ازبلوف زدن دست بکشد

تابناک: مسوول عقیدتی و سیاسی ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل گفت: طرف‌های آمریکایی و غربی مذاکره کننده برای به نتیجه رسیدن مذاکرات از بلوف زدن و حرف‌های بی ارزش خود دست بکشند.
کد خبر: ۳۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹ 09 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حجت الاسلام حاج احمد در جمع خبرنگاران افزود: تیم مذاکره کننده هسته‌ای در همه مراحل مذاکرات ابهت و قدرت جمهوری اسلامی را فراموش نکنند، چرا که طرف‌های مقابل به این قدرت ایمان داشته و به همین دلیل پای میز مذاکره با ایران نشسته‌اند.

وی اظهار کرد: ملت شجاع ایران اسلامی و نیروهای مسلح به طور محکم نسبت به مواضع رهبری در برخورد با تهدیدات اخیر غرب و آمریکا ایستاده است، چرا که حفظ ابهت و جایگاه ملت و نظام اسلامی در پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

مسوول عقیدتی و سیاسی ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در ادامه با اشاره به جنایات وحشیانه آل سعود در قبال مردم یمن گفت: تنها خوشحال وقایع درد منشانه اخیر در یمن و کشورهای اسلامی، آمریکا و استکبار جهانی است.

حجت الاسلام حاج احمد خاطر نشان کرد: کاری که رژیم وهابی آل سعود در یمن انجام می‌دهد پیرو و ادامه دهنده صهیونیسم و کاری است که رژیم اشغالگر قدس در فلسطین انجام می‌دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار