دادستان قزوین:

دستگاه‌های فرهنگی به مسئولیت خود عمل کنند

دادستان قزوین گفت: از همه سازمانها و دستگاه هایی که وظیفه کار فرهنگی دارند استدعا میکنیم به تکالیف و مسئولیت های خود بپردازند.
کد خبر: ۳۲۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 01 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین، صادقی نیارکی، دادستان قزوین صبح امروز در تجمع بانوان قزوینی که به مناسبت تقدیر از دادستان قزوین برای برخورد با تولیدکنندگان و توزیع کنندگان البسه نامتعارف برگزار شد، اظهار کرد:
وی با بیان اینکه مسئله نفوذی که از سوی مقام معظم رهبری مطرح می شود باید جدی گرفته شود، افزود: نفوذ در همه مسائل از جمله مسائل فرهنگی در دستور کار دشمن است .
صادقی نیارکی البسه نامتعارف را یکی از مصادیق نفوذ دانسته و بیان کرد: دشمن تنها به این حوزه بسنده نکرده و سعی میکنم در تمام حوزه های فرهنگی ورود کند.
وی تأکید کرد: برخورد با پدیده نفوذ نیازمند هوشیاری مسئولان قضایی و انتظامی و نظارت همگانی مردم در همه حوزه ها است.
این مسئول با بیان اینکه ما در همه حوزه ها مخصوصا در حوزه البسه مسئولیت داریم، تصریح کرد: باید از این البسه ها به نام البسه خلاف عفت عمومی و شرع و خلاف آنچه که برای آن شهید داده‌ایم نام ببریم.
وی گفت: نباید همه صنوف را محکوم کنیم بلکه بسیاری از صنوف، همراه هستند اما عده‌ای قلیل با تبعیت از درخواست دشمن می خواهند جامعه پاک زنان زینبی را ناپاک جلوه دهند و یک فرهنگ غربی در پوشش زنان اسلامی و ایرانی ما پدید بیاورند.
نیارکی خاطرنشان کرد: هرکجا که احساس کنیم اندیشه‌های اسلامی و باورهای دینی مورد توجه و هدف دشمن قرار گرفت با حساسیت آن را تعقیب کرده و برخورد می‌کنیم.
صادقی با تأکید بر این برخورد آغاز شده، استمرار خواهد داشت و عقب نشینی نمی‌کنیم، گفت: هرجا خود مردم در میدان بوده اند دشمن عقب نشینی کرده و همین حس و دغدغه و احساس مسئولیت باید ادامه پیدا کند.
وی با بیان اینکه نیازمند نظارت همگانی هستیم، ادامه داد: از همه سازمانها و دستگاه هایی که وظیفه کار فرهنگی دارند استدعا میکنیم به تکالیف و مسئولیت های خود بپردازند.
این مسئول در پایان با اشاره به اینکه برخورد ما قهری است اما اقدامات پیشگیرانه در این حوزه نیاز است، یادآور شد: در مسائل اجتماعی که دغدغه جامعه است نیازمند اقدامات پیشگیرانه دستگاه های فرهنگی هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار