معاون وزیر جهاد کشاورزی تأکید کرد:

جذب نیروی انسانی جدید در وزارت جهاد کشاورزی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی از حذب نیروی انسانی جدید در این وزارتخانه بر اساس سند توسعه وزارت کشاورزی خبر داد.
کد خبر: ۳۱۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ 29 October 2016
به گزارش تابناک از قزوین، محمدعلی جوادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی در جلسه تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین که صبح امروز در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد با اشاره به به تصویب دو سند مهم در معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: بر اساس سند توسعه منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی به زودی نیروهای جدیدی به این وزارت‌خانه اضافه خواهند شد.
وی افزود: همچنین براساس یکی از این سندها مدیران آینده وزارت جهاد کشاورزی در تمام طبقات و بخش‌ها در داخل مجموعه تربیت خواهند شد و چند استان و بخش‌هایی از این وزارت‌خانه به عنوان پایلوت این طرح انتخاب شده‌اند.
جوادی با اشاره به اینکه در سال گذشته بخش کشاورزی  5.4 درصد رشد داشته است، بیان کرد: در زیرمجموعه‌های دولت بخش کشاورزی نسبت به دیگر بخش‌های اقتصادی موفق‌تر عمل کرده است.
این مسئول همچنین به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در سالهای گذشته اشاره کرد و ادامه داد: پایبندی به قانون اساسی و ایجاد آرامش و ثبات در کشور، کنترل تورم و ایجاد اشتغال فراوان برای جوانان در آینده‌ای نه چندان دور از مهم‌ترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید است.
معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به موفقیت‌های دولت در این بخش، دشت قزوین را مستعد رشد و موفقیت‌های بیشتر کشاورزی دانست و تأکید کرد: با رفع مشکلات دشت قزوین و با توجه به مطالعاتی که در این زمینه صورت گرفته، امیدواریم دشت قزوین بتواند در آینده تولیدات بیشتر و بهتری داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار