چه کسی پاسخگوی عملکرد ضعیف مدیران است؟

خاموشی مناطقی از اردبیل برای دومین روز و اعتراض مردمی

ساکنان برخی مناطق اردبیل برای دومین روز پیاپی به دلیل ضعف عملکرد مدیریت برق همچنان در خاموشی به سر می برند.
کد خبر: ۳۱۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳ 26 October 2016

به گزارش تابناک اردبیل، به دنبال ورود سامانه بارشی سرد به استان اردبیل از روز گذشته و استمرار و تشدید بارش، از عصر روز گذشته در چندین نوبت برق مناطق مختلف اردبیل به ویژه شهرک‌های جدیدالاحداث با قطعی‌های مکرر و به یکباره مواجه شده به طوری که برخی از هموطنان از خراب شدن دستگاه‌های برقی خود به دلیل رفت و برگشت جریان برق و نوسانات آن خبر می دهند.

مدیریت برق استان اردبیل که به دلیل عدم عقد قرارداد با بیمه‌ها دیگر پرداخت خسارت مردمی را در این زمینه انجام نمی‌دهد، به دنبال برقراری تماس‌های مکرر با سامانه 121 در این سامانه نیز پاسخگویی سریع و به‌موقع انجام نمی‌شود و در برخی از مناطق شهر اردبیل برای دومین روز پیاپی است که قطعی برق مردم را با سختی و دشواری کار روبه‌رو و کلافه کرده است.

هر چند اکیپ‌های اداره برق در مناطق مختلف شهر از دیروز مشغول تعمیر خطوط برق به دنبال بارش برف و وزش تندباد در برخی از مناطق هستند، اما مطابق با تماس های مردمی با تابناک اردبیل همچنان برق قسمتی از مناطق شهری اردبیل قطع شده و ساکنان در این مناطق در خاموشی مطلق به سر می‌برند.

روابط عمومی اداره برق استان اردبیل از تلاش اکیپ‌های مختلف برای برقراری مجدد جریان برق در سطح شهر اردبیل خبر داد که همچنان تلاش این اکیپ‌ها به رغم گستردگی کار به برقراری جریان برق منجر نشده است.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
برفرمایید از مناطق دیگر کمک بگیرن . تمام مواد غذاییمان خراب شد. 14 ساعته برق نداریم.
کدامین کولاک برادر عزیز من از دیروز د دارم پیگیری میکنم که باد انچنانی نداریم فقط مدیریت نمیشه .
اقای علیزاده میگن قطعی نداریم ولی 121 از دیروز اسم 30 منطقه را اعلام میکنه که برقش قطع شده .وهر ساعت دارن تمدید میکنن همش دروغه چرا اینقدر دارن ضعیف عمل میکنن.لطفا اطلاع رسانی کنید.از خیابان طوس شهرک سبلان فاز 2
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
دو روز که چیزی نیست ما در شهر آبی بیگلو هر روز چندین بار قطعی برق داریم .تابستان ها بدلیل افت فشار و زمستانها هم بدلیل شرایط نامساعد جوی؛ متاسفانه چندین ساله با این مشکل دست و پنجه نرم میکنیم و اعتراضهایمان هم هنوز به جائی نرسیده!!!
جديدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
دوستان عزيز .متاسفانه احساس ميشه خداي ناكرده اگه بحران يا اتفاق غير منتظره اي بيفته هممون گرفتار بشيم . ما اخه ستاد بحران استان داريم .چرا از اينا كمك نميگيريد از ديروز متاسفانه بيش از 6 ساعت برق نداشتيم اكثر خونه ها پكيج هستش با برق كار ميكنه مرديم از سرما .مشكل عدم مديريت صحيح هستش . جز اين چيزي نميشه گفت .مسئولان عزيز خواهشا يخورده واقع بين باشيد .با 50 سانت برف واقعا كاراتون قابل توجيه نيست .
حبیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
مدیریت بحران بایدبدست افراد مجرب سپرده شود نه افراد... حالوروز مردم اینست اگرخدایی ناکرده روزی اتفاق بزرگتری بیفتد چه خواهدشد؟؟؟
سلامت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
با گماردن افراد بی تجربه و نالایق در برخی پستهای مدیریتی استان نباید انتظار داشته باشیم وضع بهتر از این باشد...
این چند هزار نیرو که می گویند برای کمک به مردم امده اند کجا هستند که نمی بینیم؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
آقایان حضرات که معنای قطع برق در زمستان را نمی دانند چرا که محله های ایشان تحت هیچ شرایطی قطعی نداشته و نخواهد داشت آقای استاندار که خود در ... ساکن هستند و آقای فرماندار هم در ... تشریف دارند.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار