نخستین کشتی حامل شکر خام در چابهار

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 11 گفت: اولین کشتی حامل شکر خام وارداتی امسال با بیش از 65 هزار تن شکر خام روز گذشته وارد اسکله بندر چابهار شد.
کد خبر: ۳۱۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۵ 20 October 2016

محمود یوسفی اظهار داشت: اولین کشتی حامل شکر خام وارداتی امسال با بیش از 65 هزار تن شکر خام روز گذشته وارد اسکله بندر چابهار شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 11 گفت: تخلیه و بارگیری این کشتی پس از سیر مراحل قانونی آغاز می‌شود.

وی عنوان کرد: حمل و بارگیری کشتی حامل شکر خام طبق برنامه ابلاغی از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران انجام می‌شود.

یوسفی اظهار داشت: در حال حاضر التهاب بازار شکر کمتر شده و با تزریق این محموله به بازار، قطعاً شرایط بازار شکر به روال عادی باز می‌گردد.

 سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان معرفی شد

به گزارش ذاکرنیوز از زاهدان، مراسم تودیع و معارفه سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان صبح امروز با حضور معاون پشتیبانی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در سالن همایش‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در زاهدان،  برگزار شد.

در این مراسم ضمن تجلیل از خدمات و تلاش‌های "حجت‌الاسلام هادی جعفری‌راد"، مسئول سابق دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان، "حجت‌الاسلام مهدی پودینه" به عنوان سرپرست این دبیرخانه معرفی شد.

 قاچاقچی گردو در سیستان و بلوچستان به پرداخت 992 میلیون ریال محکوم شد

به گزارش ذاکرنیوز، سیدمرتضی مدنی فدکی اظهار داشت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی در منطقه سفیدابه سیستان در حین کنترل خودروهای عبوری به یکدستگاه کامیون کشنده مشکوک که با بررسی آن مقدار 6 تن و 450 کیلوگرم گردو به ظن قاچاق کشف و متهمان نیز دستگیر شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: پرونده برای رسیدگی به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زابل ارسال که در بررسی‌های اولیه با احضار متهم و تفهیم اتهام آنان مدعی شدند که کالای مکشوفه مرجوعی و ایرانی بوده است درحالیکه با استعلام صورت گرفته از جهاد کشاورزی گردوها خارجی و قاچاق اعلام شد.

وی عنوان داشت: با توجه به اینکه گردوها به صورت غیرقانونی از طریق مرز افغانستان وارد کشور شده بود و متهم اصلی علاوه بر اظهارات بلاوجه نتوانست مدارکی دال بر حمل قانونی کالاها ارائه دهد شعبه اقدام به صدور رأی مبنی بر ضبط کالاهای مکشوفه و جزای نقدی به میزان 992 میلیون 845 هزار ریال در حق دولت صادر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار