نمایشگاه تلفن همراه و لوازم جانبی در تهران

هشتمین نمایشگاه تلفن همراه و لوازم جانبی (موبایلکس 2015)با شعار 'استفاده هدفمند و سلامت محور از تلفن های هوشمند' با حضور تولیدکنندگان داخلی آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۳۰۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ 04 May 2015
به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه که تا روز جمعه در تهران دایر خواهد بود، آخرین دستاوردها و محصولات گوشی تلفن همراه به معرض نمایش گذاشته شده است.

مدیر نمایشگاه موبایلکس 2015 گفت: تمام غرفه داران حاضر در نمایشگاه تحت نظارت و کنترل اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی قرار دارند و شناسنامه دار هستند ضمن آکه اکثر گوشی ها در این نمایشگاه با تخفیف و بعضا با شرایط ویژه عرضه می شوند، لذا مردم می توانند با اطمینان و آگاهی کامل، محصولات دلخواه خود را با قیمت مناسب تهیه کنند.

رامین سمیع زاده افزود: پس از برگزاری موفقیت آمیز هفت دوره نمایشگاه موبایلکس در این دوره از نمایشگاه بسیاری از برندها و شرکت های تولیدکننده تلفن همراه و تجهیزات جانبی با قیمت های مناسب با یکدیگر به رقابت می پردازند و سعی شده تا با ارائه قابلیت های انواع گوشی های تلفن همراه و نیز مشاوره و آموزش های حرفه ای، گامی در مسیر استفاده صحیح، هدفمند و سلامت محور از گوشی های تلفن همراه برداشته شود.

وی تصریح کرد: امروزه تلفن همراه به عنوان یکی از مظاهر فناوری ارتباطی نوین در زندگی فردی و اجتماعی بشر جایگاهی قدرتمند دارد و جزء لاینفک مناسبات روزمره محسوب می شود.

به گفته وی، طبق آمار رسمی، 80 درصد کاربران ایرانی از قابلیت های پیشرفته تلفن همراهشان آگاهی ندارند و اغلب کاربران تنها از 10 درصد قابلیت های گوشی هایشان استفاده می کنند.

سمیع زاده با تاکید بر فرهنگ سازی در مسیر استفاده هدفمند و سلامت محور از تلفن های هوشمند، تصریح کرد: بکارگیری از تکنولوژی ها ی جدید باید هدفمند، درست، مناسب و سلامت محور باشد و این در حالی است که همواره خطر انحراف در استفاده نادرست از این دستاوردها وجود دارد لذا برای استفاده درست از وسایل ارتباطی باید فرهنگ سازی بگونه ای به جامعه القا شود که بکارگیری وسایل ارتباط جمعی جهت بهبود و تسهیل در کار باشد و نباید از آن استفاده غیراصولی و نادرست کرد.

علی انصاری رییس هیات امنای بازارهای مبل و موبایل ایران نیز در حاشیه این نمایشگاه، گفت: تلفن همراه مانند هر کالای دیگر، مراکز خرید و فروش خاص خود را دارد که فروشگاه های آن باید در نقاط مختلف شهر باشد.

وی هدف اصلی برگزاری نمایشگاه را مبارزه با فروش جنس تقلبی در بازار دانست و افزود: از سوی دیگر، در شرایط جدید بهانه برای گران شدن مقطعی جنس به دلیل کمبود جنس در بازار از بین خواهد رفت.

انصاری گفت: امروزه با ایجاد و توسعه مراکز تجاری در کشورهای در حال توسعه، ضرورت پرداختن به مقوله های مسئولیت های اجتماعی بیش از پیش نمایان شده است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار