مدیرجهاد کشاورزی شهرستان ثلاث باباجانی:

برای آبیاری قطره ای باغات ثلاث باباجانی 600 میلیارد ریال اعتبار نیاز است

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان ثلاث باباجانی گفت: برای آبیاری قطره ای 100 هکتار از باغات سرچاو این شهرستان به 600 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
کد خبر: ۲۹۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴ 11 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛عبدالرضا ویسی اظهار کرد: در سفر اخیر استاندار کرمانشاه به شهرستان ثلاث باباجانی اختصاص این میزان اعتبار به باغات سرچاو مصوب شد که نیازمند تسریع در روند جذب آن هستیم.
وی افزود: در صورت اختصاص این میزان اعتبار، شاهد توسعه باغات شهرستان می شویم. مدیر جهاد کشاورزی ثلاث باباجانی ادامه داد: تقریبا 20 هزار هکتار از زمین های این شهرستان به کشت گندم، جو و نخود اختصاص دارد و ذرت و عدس از دیگر محصولاتی است که در این شهرستان کاشت و برداشت می شود.
ویسی با بیان اینکه در سال گذشته 18 هزار تن گندم در این منطقه تولید شده اظهار کرد: پیش بینی می شود تا پایان امسال همین میزان نیز برداشت شود
ویسی با بیان اینکه دو هکتار از اراضی شهرستان به کشت زعفران اختصاص یافته افزود: خوشبختانه در این زمینه توانستیم اقدامات ترویجی بسیار خوبی را انجام دهیم.
وی اظهار کرد: هم اکنون یک هکتار از اراضی کشاورزی ثلاث باباجانی به کشت توت فرنگی اختصاص دارد که سال گذشته نزدیک به 400 میلیون ریال در این بخش فروش داشتیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار