سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی ؛

واژگونی یک مینی‌بوس در محور خمین - محلات 15 مصدوم به جا گذاشت

تابناک: سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در بامداد روز چهارشنبه در محور خمین - محلات (آبگرم محلات)، 15 مصدوم به جا گذاشت
کد خبر: ۲۹۲۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷ 07 September 2016

به گزارش تابناک از استان مرکزی، واژگونی یک مینی‌بوس در محور خمین - محلات 15 مصدوم به جا گذاشت.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در بامداد روز چهارشنبه در محور خمین - محلات (آبگرم محلات)، 15 مصدوم به جا گذاشت.

مراد حیدری با اشاره به مطلب فوق، افزود: سرنشینان این مینی‌بوس کارگران شرکت سنگ‌بری بودند که هنگام عزیمت به محل بر اثر واژگونی سرویس کار، دچار مصدومیت شدند.

وی در ادامه، اظهار کرد: با حضور تیم های امداد و نجات در محل این تصادف، هشت نفر از مجروحان در محل حادثه با امکانات پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر حاجی‌آباد محلات امدادرسانی شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: هفت نفر دیگر از حادثه دیدگان نیز توسط عوامل اورژانس برای پیگیری درمانی به بیمارستان امام خمینی (ره) محلات اعزام شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: علت این حادثه توسط عوامل پلیس در دست بررسی است، شهرستان محلات در جنوب استان مرکزی در فاصله 105 کیلومتری اراک قرار داد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار