بازنگری طرح هادی 6 روستای آبیک

مدیر بنیاد مسکن شهرستان آبیک از بازنگری طرح هادی 6 روستای این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 29 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، مجتبی علی‌نسائی در حاشیه افتتاح زیرسازی و آسفالت روستای یانس‌آباد شهرستان آبیک اظهار کرد:  بازنگری طرح هادی 6 روستای بخش مرکزی و بشاریات شهرستان آبیک در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در کمیته برنامه‌ریزی امسال شهرستان آبیک یک میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار از اعتبارات استانی برای بازنگری طرح هادی 6 روستا این شهرستان پیش‌بینی و اختصاص یافته است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان آبیک ادامه داد: زیرسازی 3 هزار و 700 متر از خیابان‌های روستای یانس‌آباد از محل اعتبار دهیاری روستا و بخشداری بخش مرکزی و آسفالت این خیابان‌ها با 650 میلیون ریال اعتبار از اعتبارات بنیاد مسکن اجرایی شده است.

علی‌نسائی اضافه کرد: الحاق اراضی روستا به داخل بافت روستا و توسعه بافت روستا شرایط خاصی وجود دارد و نباید زیاد از روستا فاصله داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تمام ساخت و سازها و الحاق به بافت باید به گونه‌ای توسعه یابد که همه ملک داشته باشند.

به گزارش فارس، زیرسازی و آسفالت روستای یانس‌آباد با یک میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار و تعویض لوله اصلی آب شرب این روستا به طول 300 متر با 120 میلیون ریال اعتبار با حضور فرماندار آبیک، بخشدار بخش مرکزی و مدیر بنیاد مسکن شهرستان آبیک و دهیار و شورای این روستا افتتاح شد.

در این مراسم مقرر شد به صورت مشارکتی بخشداری بخش مرکزی و دهیاری روستای یانس‌آباد و نیز بنیاد مسکن مسیر روستا تا مسجد صاحب‌الزمان(عج) این روستا زیرسازی و آسفالت شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار