تکیه دولت بر پروژه‌های اثرگذار برای مردم

فرماندار همدان گفت: در دولت تدبیر و امید بر پروژه‌های اثرگذار برای مردم تکیه شده است.
کد خبر: ۲۸۴۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴ 25 August 2016
فرماندار همدان گفت: در دولت تدبیر و امید بر پروژه‌های اثرگذار برای مردم تکیه شده است.

به گزارش ایسنا، علی تعالی در دومین روز از هفته دولت در گردهمایی چهارمین دوره شوراهای اسلامی بخش شراء شهرستان همدان، با بیان اینکه سال گذشته ۳۸ هزار تن گندم در این شهرستان تولید شده بود، اظهار کرد: امسال میزان تولید گندم در شهرستان به ۷۵ هزار تن رسید که ظرفیت خوبی برای شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه به سمت اقلیم خشک پیش می‌رویم، تصریح کرد: امروز باید به سمت آبیاری تحت فشار و قطره‌ای برویم.

وی از کشاورزان خواست تا به توصیه‌های کارشناسان جهادکشاورزی توجه کنند و عنوان کرد: استفاده مستمر از چاه‌های غیرمجاز منابع آبی را از بین برده است که دولت هم در این زمینه به ویژه در مکانیزاسیون و آبیاری‌های قطره‌ای و بارانی کار می‌کند.

تعالی با تأکید بر اینکه اشتغال یک مسأله مهم است، بیان کرد: با توجه به اینکه بدنه دولت حجیم شده است استخدام وجود ندارد و باید به سمت اشتغال و خوداتکایی روی آوریم.

فرماندار همدان گفت: دولت یازدهم در شرایطی سکان اجرایی را برعهده گرفت که صادرات نفت از ۲ میلیون بشکه به ۸۰۰ هزار بشکه رسیده بود و به علت ۶ قطعنامه‌ای که علیه ایران صادر شده بود، پول حاصل از فروش نفت به کشور داده نمی‌شد.

وی ادامه داد: دولت یازدهم با اعتبارات بسیار ناچیز دو کار مهم در حوزه روابط بین‌الملل و آرامش سیاسی داخلی انجام داد و از طرفی مساکن مهر را که بدون کار کارشناسی ایجاد شده بود، به سرانجام رساند.

تعالی با بیان اینکه در بدنه دولت تیم کارشناسی وجود دارد، تصریح کرد: براساس نظرات غیرکارشناسی مساکن مهر به وفور در کشور ایجاد شد و امروز افتخار می‌کنیم که این دولت با اعتبارات کم توانست این پروژه را به پیشرفت ۵۰ درصدی برساند.

وی با اشاره به احداث مدرسه در مناطق غیرضروری عنوان کرد: مدارسی با هزینه‌های بالا در برخی روستاها احداث شده که فاقد دانش‌آموز است در حالیکه این هزینه می‌توانست در زیرساخت‌ها به‌کار گرفته شود.

فرماندار همدان افزود: در این ۳ سالی که دولت تدبیر و امید روی کار آمده است، در کمیته برنامه‌ریزی بر پروژه‌هایی تکیه شده که برای مردم اثرگذار باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار