معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان خبرداد:

از پورتال سرمایه‌گذاری استان در هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان رونمایی خواهد شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان گفت: پورتال سرمایه‌گذاری استان در هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۲۷۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴ 15 August 2016

به گزارش تابناک  لرستان، مهرداد غضنفری اظهار کرد: هفته فرهنگی اقتصادی استان در قالب دو همایش و برگزاری نمایشگاه از دوشنبه تا جمعه هفته جاری در بوستان گفتگو تهران ادامه دارد

وی ادامه دارد: تمام ظرفیت‌های درون استان و قابلیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی لرستان در این هفته به نمایش گذاشته می‌شود و مردم با این ظرفیت‌ها آشنا و سرمایه‌گذاران برای ورود به استان ترغیب می‌شوند.

غضنفری اضافه کرد: در این همایش ترکیب موجود همه زمینه‌های درون و برون استانی متعلق به لرستان، مقامات ارشد نظام، گروه‌های مختلف اجتماعی در حوزه فرهنگی و سیاسی و لرستانی‌های خارج از استان حضور دارند.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان افزود: در قالب این دو همایش یک‌سری عملکردهای استان که در دولت تدبیر و امید حاصل شده به نمایش گذاشته می‌شود. همچنین مقامات کشوری، استاندار و چند سرمایه‌گذار نیز سخنرانی‌ خواهند کرد.

وی یادآور شد: لرستان یکی از سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی است و ما باید الگوساز شویم و استان‌های دیگر ما را رصد می‌کنند که انتظار داریم حمایت‌های ویژه‌ و یک‌سری اختیارات به استان واگذار شود و برخی موانع قانونی که بخشی از آنها نیاز به اصلاح قانون دارد، رفع شود و برخی اختیارات هم می‌تواند به استان تفویض شود.

غضنفری با بیان اینکه در حوزه تأمین سرمایه راهکارهایی داریم، تصریح کرد: پورتال سرمایه‌گذاری لرستان در هفته فرهنگی اقتصادی رونمایی می‌شود تا سرمایه‌گذاران خارجی با شناخت استان برای سرمایه‌گذاری ترغیب شوند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار