زمان پخش «ویژه برنامه همدان» در «خندوانه»

مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی همدان از اختصاص برنامه «خنداونه» به پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در سه‌شنبه شب هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۷۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷ 14 August 2016
مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی همدان از اختصاص برنامه «خنداونه» به پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در سه‌شنبه شب هفته جاری خبر داد.

به گزارش فارس، بهجت عباسی، از شرکت بخش‌های گردشگری همدان در برنامه «خندوانه» خبر داد و اظهار کرد: این برنامه متشکل از دو بخش لاله‌جین و علیصدر است.

وی با بیان اینکه این برنامه در راستای معرفی ظرفیت‌های گردشگری همدان تهیه شده است، افزود: با توجه به جهانی شدن لاله‌‎جین شهر سفال و سرامیک و مجموعه غار علیصدر که از شگفتی‌های جهان است، این بخش در این برنامه برجسته می‎شود.

مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی همدان حامیان این برنامه را شرکت سیاحتی علیصدر و انجمن برنا دانست و گفت: مهمانان این برنامه هنرمندان لاله‌جینی و فعالان گردشگری علیصدر هستند.

این مسؤول با بیان اینکه مدیرکل میراث فرهنگی و مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر در خصوص تواناهایی‌های همدان سخنانی در این برنامه دارند، افزود: امیرشهاب رضویان به همراه مادرش، رابعه مدنی به عنوان هنرمندان همدانی مهمان ویژه برنامه «خندوانه» هستند.

عباسی با اشاره به اینکه فصل تابستان به علت هوای مطبوع و خنک همدان برای حضور گردشگران مناست است، گفت: گروهی از برنامه «خندوانه» با حضور در همدان از نقاط دیدنی همدان تصاویری ضبط کرده‌اند که پخش خواهد شد.

وی از پخش این برنامه 26 مردادماه خبر داد و گفت: در این برنامه به شهر لاله‌جین که اخیراً به عنوان شهر جهانی انتخاب شد، به صورت پررنگ پرداخته خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار