۵ میلیون و ۴۰۰ هزار جلد شناسنامه رایانه‌ای در کشور

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: توانسته‌ایم ثبت ولادت و فوت را در مهلت‌های قانونی به ۹۸ درصد ارتقاء دهیم و در مدت ۱۴ ماه گذشته ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار جلد شناسنامه رایانه‌ای صادر شده است.
کد خبر: ۲۷۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ 09 August 2016
محمد ابراهیم طریقت در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: برجسته‌ترین اقدامی که در دوره ریاست قبلی انجام شد اخلاق‌مداری بود و در حدود 14 ماه فعالیت توانستیم در ثبت مهلت‌های قانونی به خوبی عمل کنیم به طوریکه ثبت ولادت و فوت به 98 و 97.5 درصد ارتقاء یافته است.
 
وی ادامه داد: اصلاح رویکردها با رعایت قانون شهروندی انجام گرفته و هم‌اکنون 877 دفتر پیشخوان دولت و 377 دفتر پستی فعالیت می‌کنند.
 
وی گفت: 5 میلیون و 400 هزار جلد شناسنامه رایانه‌ای در این مدت صادر شده است.
 
طریقت گفت: دسترسی به سامانه‌ها را به ویژه در زمینه ارتقای امنیت با استفاده از سنسور و کارت هوشمند تقوییت کردیم.
 
وی با اشاره به مشارکت مناسب در عرصه انتخابات خبرگان و مجلس گفت: استفاده از امضاهای دیجیتال برای کارگزاران انتخابات نمونه این اقدامات است.
 
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: اتصال 22 دستگاه جدید به پایگاه وجود دارد به طوریکه اکنون 1200 دستگاه با 200 هزار ایستگاه کاری در تعامل هستند.
 
وی به تشکیل جلسه راهبردی جمعیت، ایجاد داشبورد مدیریت جمعیتی، جذب هزار نیروی متخصص و مشارکت در تدویین سند راهبردی وزارت کشور را به عنوان دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار