3 طرح عمرانی در شهرک صنعتی مهر به بهره‌برداری رسید

همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، سه طرح عمرانی با حضور استاندار فارس در شهرک صنعتی شهرستان مهر به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۲۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲ 03 February 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان مهر، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس صبح امروز در حاشیه مراسم بهره‌برداری از این طرح‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح‌ها شامل زیرسازی، آسفالت و لبه‌گذاری جادهدسترس به طول یک کیلومتر، احداث ساختمان اداری و نگهبانی و پل ورودی به این شهرک صنعتی بوده که برای اجرای آن‌ها در مجموع حدود 10 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
علی صداقت‌پور افزود: اجرای این طرح‌ها در راستای توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی مهر انجام‌ شده است.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی چند طرح زیرساختی دیگر نیز در این شهرک صنعتی در حال انجام است، گفت: اعتبارات مناسبی به این منظور اختصاص ‌یافته است.
این مسئول اضافه کرد: با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌ها در این شهرک صنعتی و نیز موقعیت جغرافیایی بی‌نظیر شهرک صنعتی مُهر، پیش‌بینی می‌شود این شهرک بهیکی از مهم‌ترین شهرک‌های صنعتی استان فارس تبدیل شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ادامه داد: در حال حاضر زمینه مناسب برای حضور و سرمایه‌گذاریدر شهرک صنعتی مُهر وجود دارد و به‌زودی شاهد حضور سرمایه‌گذاران و شرکت‌های جدیدی در این شهرک خواهیم بود.
صداقت‌پور با بیان اینکه تخفیف‌های قابل‌توجهی در واگذاری زمین برای سرمایه‌گذاران اعمال می‌شود، خاطرنشان کرد: طی ابلاغیه‌ای جدید 10 درصد تخفیف برای واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی اعمال می‌شود که با افزودن آن به 50 درصد تخفیف در مناطق محروم، در شهرک صنعتی مُهر زمین با تخفیف 60 درصد واگذار می‌شود و این می‌تواند شرایط مناسبی را برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم کند. وی بر توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در این شهرک صنعتی تأکید کرد. همچنین، استاندار فارس از پروژه ساخت کارخانه تولید بنزین در شهرک صنعتی مهر نیز بازید کرد و در جریان روند پیشرفت آن قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار