تلاش برای فعال کردن واحدهای صنعتی نیمه‌تعطیل و تعطیل

کد خبر: ۲۶۱۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 16 July 2016


نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تلاش شود تا واحدهای صنعتی نیمه‌تعطیل و تعطیل فعال شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمود بهمنی ظهر امروز در حاشیه نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید تمامی تلاش خود را برای توسعه تولید و رفع مشکلات صنایع انجام دهیم، افزود: در این راستا و با توجه به وجود صنایع نیمه‌فعال و غیرفعال در استان البرز باید تلاش‌های خود را برای فعالیت مجدد این واحدها دو چندان کنیم.

وی با بیان اینکه در این راستا یکی از مهمترین اقدامات شناسایی واحدهای نیمه‌فعال و فعال است که باید به صورت دقیق و اساسی مورد بررسی قرار گیرد، تأکید کرد: هم‌اکنون استان البرز 3500 واحد تولیدی و صنعتی دارد که ظرفیت بسیار بزرگی برای توسعه اقتصادی محسوب می‌شود.

بهمنی افزود: صاحبان این واحدهای تولیدی باید با تولیدات بیشتر و با کیفیت‌تر تحولات اساسی را در این حوزه ایجاد کرده و در توسعه اقتصادی نیز گام بردارند.

وی با بیان اینکه ارائه تسهیلات بانکی به واحدهایی که دچار مشکل شده‌اند از مهمترین اقداماتی است که می‌توانیم در مسیر توسعه واحدهای صنعتی انجام دهیم، گفت: البته با ارائه تسهیلات به این واحدها باید دقیق عمل کرد و بدانیم که این تسهیلات در مسیر واقعی خود هزینه شده است.

بهمنی افزود: بازدیدهای مکرر از کارخانجات و واحدهای تولیدی نیز باید از سوی مسؤولان ذیربط انجام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار